Prezentat oficial în septembrie anul trecut, modelul a ajuns și în România. Varianta de bază, Q5 40 TFSI, are un motor de 2,0 litri pe benzină cu 204 cai putere și tracțiune față. Pentru tracțiunea integrală, prețul crește la 56.599 de euro.

Opțiuni de motorizare

IMG_0260Icon photoVEZI GALERIA  FOTOPOZA 1 / 14

În prezent, doar motorul pe benzină de 2.000 cmc este disponibil cu tracțiune față. Versiunea diesel, tot de 2,0 litri, și varianta SQ5 cu motor V6 de 3,0 litri sunt oferite doar cu sistemul quattro. Modelul diesel pornește de la 57.300 de euro, în timp ce SQ5 ajunge la 81.500 de euro.

Comparativ, BMW X3 începe de la 57.000 de euro, iar Mercedes-Benz GLC de la 58.260 de euro, ambele cu motoare de 2,0 litri pe benzină și până în 210 cai putere. Motorul diesel al lui Q5 dezvoltă 204 cai putere, iar SQ5 se laudă cu 367 cai putere.

Consum și transmisie

Conform testelor WLTP, SQ5 are un consum mediu între 8 și 8,5 litri/100km. Toate versiunile Q5 sunt echipate cu o cutie automată S Tronic cu 7 trepte și dublu ambreiaj.

Secretul Israelului în războiul cu Iranul: micul stat este o mare putere tehnologică, cu companii de zeci de miliarde de dolari. Iar un român a pus bazele acestui ecosistem
Recomandări
Secretul Israelului în războiul cu Iranul: micul stat este o mare putere tehnologică, cu companii de zeci de miliarde de dolari. Iar un român a pus bazele acestui ecosistem

Noul Q5 beneficiază de arhitectura electronică E³ 1.2, bazată pe Android Automotive, care permite actualizări over-the-air. Volumul de transport ajunge la 1.473 litri cu bancheta rabatată. În interior, găsim un port de încărcare wireless de 15W și porturi USB-C atât în față, cât și în spate. Opțional, porturile din față pot încărca dispozitive cu până la 60W, iar cele din spate cu până la 100W.

Interior centrat pe tehnologie

Punctul central al interiorului este bordul digital „Digital Stage”. Acesta constă într-un display OLED curbat, format din două ecrane. Primul, de 11,9 inchi, servește drept cockpit virtual. Al doilea ecran, de 14,5 inchi, este centrul de comandă pentru sistemul de infotainment. Opțional, pasagerul din față poate beneficia de un ecran propriu de 10,9 inchi, cu tehnologie „Active Privacy Mode” pentru a nu distrage șoferul.

Google News Urmărește-ne pe Google News Abonați-vă la canalul Libertatea de WhatsApp pentru a fi la curent cu ultimele informații
Comentează

Loghează-te în contul tău pentru a adăuga comentarii și a te alătura dialogului.