Informaţia a fost confirmată, ieri, de Cătălin Dumitru (foto), cel care deţine, împreună cu Răzvan Săndulescu, firma de marketing politic Kensington Communication.
”Nu a fost deloc o campanie uşoară. Sigur, fundamental a fost diferită de cea pe care am făcut-o la Teo. Dincolo de firescul acestor campanii interne, adică posibilitatea de a anticipa, într-un fel, rezultatul, pe baza observaţiei susţinerilor la vârf pe care şi le obţin din start candidaţii, vă spun că s-a jucat destul de tare preşedinţia partidului. Lăsând la o parte calcule interne, de modul în care fiecare şi-a adunat în jurul său preşedinţii de organizaţii, a contat destul de mult şi componenta de comunicare, iar la acest capitol Boc a fost superior, fapt obeservat de toată lumea, inclusiv la Convenţia Naţională”, a declarat Dumitru.
Specialistul în comunicare susţine că echipa Blaga pleca din start cu un calcul matematic defavorabil, însă avea un potenţial de creştere mai mare al numărului susţinătorilor, pe parcurs: “Cred că sigura posibilitate ca rezultatul să fi fost diferit era aceea a unei rupturi generate de un moment de emoţie puternic. Un moment emoţional şocant care să mobilizeze nehotărâţii într-o singură parte. Deşi tabăra lui Blaga a încercat, acest lucru nu s-a produs”.
Ați sesizat o eroare într-un articol din Libertatea? Ne puteți scrie pe adresa de email eroare@libertatea.ro