Mergi direct la conținut »
Ce alimente ar trebui să consumi ca să scapi de oboseală(publicitate)
Ştiri Libertatea > Ştiri > Ce alimente ar trebui să consumi ca să scapi de oboseală(publicitate)

Ce alimente ar trebui să consumi ca să scapi de oboseală(publicitate)

Multe mămici sunt în căutarea energiei pentru a ține pasul cu copilul și cu treburile zilnice. Iată cum să scapi de oboseală cu alimentele potrivite.

Treburile zilnice, îngrijirea copilului, jobul, te pot conduce spre oboseală și epuizare.

Multe mămici își doresc să aibă o și mai mare energie pentru a face față tuturor provocărilor de peste zi.

Poți să scapi de oboseală și alegând alimentele potrivite care-ți pot oferi energia necesară.

De ce este armurariul o plantă-minune? Iată beneficiile sale

Ce alimente ar trebui să consumi ca să scapi de oboseală

Nu lăsa mintea să-ți fugă imediat la suplimente cu vitamine, energizate, ci gândește-te dacă ai o alimentație corectă. Este valabil pentru întreaga familie.

Lipsa timpului te poate împinge spre produse semipreparate, fast-food, care scurtează timpul petrecut în bucătărie.

Toate acestea își pun amprenta asupra sănătății și siluetei tale.

Cât de ocupată ai fi, vei reuși să găsești cele mai bune rețete pe care să le prepari familiei tale și care să nu vă îmbolnăvească.

Pentru multe dintre ele nici nu trebuie să stai cu orele în bucătărie. Dacă nu te descurci, poți ruga un alt membru al familiei să-ți dea o mână de ajutor.

Paul Stănescu lovește telefonul reporterului! ”Sunt baron, da, baron local! Hai, mă, lasă-mă-n pace!”
Recomandări

Paul Stănescu lovește telefonul reporterului! ”Sunt baron, da, baron local! Hai, mă, lasă-mă-n pace!”

 

Nu săriți peste micul dejun, alegeți preparate la cuptor, salate colorate, cereale integrale, deserturi făcute în casă.

Chiar dacă nu te poți abține de la anumite produse încearcă să menții un echilibru.

Țelina este bogată în vitamina C și scade colesterolul. 8 beneficii pentru care să consumi țelină

Ce alimente ar trebui să consumi ca să scapi de oboseală

Multe mame nu mănâncă până nu este ora cinei și nu simt că leșină de foame.

În acest caz este probabil să apară ca și ceva kilograme suplimentare. Pentru un echilibru, alegeți să mâncați mai puțin la fiecare 3-4 ore.

Dacă mănânci prea mult odată, iar corpul nu are nevoie de acest combustibil, el se va transforma în depozite de grăsimi.

Dacă dai corpului o cantitate mai mică de alimente, îl forțezi să folosească toată energia până când mănânci din nou.

Mănâncă mai des mese mai mici și veți simți diferența între energia susținută și claritatea mentală.

Un spaniol a renunțat la bani și s-a mutat în România pentru o viață mai bună. Așa spun și românii care pleacă în Spania
Recomandări

Un spaniol a renunțat la bani și s-a mutat în România pentru o viață mai bună. Așa spun și românii care pleacă în Spania

 

Luați în considerare divizarea unor mese mai mari, de-a lungul zilei.

Poate nu veți putea tot timpul să mâncați la fiecare 3-4 ore, dar puteți încerca.

Țineți aproape tot felul de gustări sănătoase – nuci crude, cereale sau batoane făcute în casă. Iar dacă iubești bomboanele de ciocolată, alege-le pe  cele mai bune pentru tine – Witor’s – Lovefruit – Ciocolată BIO cu zmeură sau Witor’s – Lovefruit – Ciocolată BIO cu zmeură, un snack dulce, sănătos, pentru oamenii activi, care doresc să capete energie pentru a derula activitățile curente. Ambele variante le găsești la raionul cu produse BIO din magazinele Mega Image. 

Ai nevoie de un echilibru nutritiv

Există o ecuație pe care trebuie să o țineți minte atunci când vă gândiți la relația dintre consumul de alimente și energie.

O porție de carbohidrați, proteine sau grăsimi sănătoase este egală cu o oră de energie, fiecare pentru un total de trei ore de putere.

Andreea Berecleanu, prima reacție după ce a fost înlocuită la Observator. „Nu voi accepta situații impuse”
Recomandări

Andreea Berecleanu, prima reacție după ce a fost înlocuită la Observator. „Nu voi accepta situații impuse”

 

Concentrați-vă pe obținerea unei porții din fiecare dintre aceste trei categorii principale cu o cantitate nelimitată de legume care nu au amidon și veți observa o diferență enormă în felul în care vă simțiți.

Unul dintre principalele motive pentru mamele care mănâncă mese neechilibrate este că acestea sunt adesea prinse nepregătite.

Dieta DASH, cea mai bună dietă de slăbit în 2018. De ce o recomandă specialiștii

Cele mai bune alimente care te ajută să scapi de oboseală

Următoarele alimente nu trebuie să vă lipsească din casă

– ciocolată neagră sau bomboane de ciocolată negră BIO

– legume și fructe

– pește sălbatic

– carne slabă

– nuci și semințe

– cereale integrale (orez, ovăz, quinoa)

– îndulcitori precum stevia

– popcorn natural

– supe

– uleiuri vegetale

– condimente

– cacao.

Îți punem la dispoziție un dicționar medical de boli, semne, simptome și metode de tratament, care să te ajute să afli mai multe despre corpul tău și despre modul în care el funcționează. 

Produsele se gasesc in rețeaua Mega Image.

Close
Închide
  Close