Multe magazine din Romania nu-si respecta clientii. Fie ca e vorba de alimente, fie ca isi cumpara produse nealimentare, acestia constata ca s-au pacalit la putin timp dupa ce au achitat banii. Iata ce trebuie sa faceti pentru a avea castig de cauza:
nu mai utilizati produsul;
reveniti la agentul economic de unde ati achizitionat produsul pentru a-i solicita inlocuirea, remedierea sau restituirea contravalorii acestuia;
pentru produsele de folosinta indelungata, defectate in cadrul termenului de garantie, adresati-va unitatii service mentionate in certificatul de garantie;
pentru produsele nealimentare, altele decat cele care se comercializeaza cu certificat de garantie (incaltaminte, textile, tricotaje, confectii din piele si din blana, articole de marochinarie, articole scolare si de papetarie, sticlarie, anvelope si camere de aer, corpuri de iluminat) adresati-va agentului economic de unde le-ati cumparat, prezentand si bonul de cumparare a bunurilor.
Daca agentul economic refuza rezolvarea reclamatiei, adresati-va Oficiului pentru Protectia Consumatorilor aferent zonei in care locuiti:
reclamatia poate fi facuta verbal sau telefonic atunci cand formulati o sesizare privind calitatea necorespunzatoare a produsului sau serviciului prestat;
daca se doreste restituirea contravalorii produsului sau a serviciilor, inlocuirea sau a remedierea produselor deficitare, trebuie facuta o reclamatie scrisa.