Nu întârzia!
În primul rând, ca să nu laşi o impresie proastă atât colegilor, cât şi şefului, nu întârzia nici măcar cinci minute, deoarece ai putea fi considerată o persoană care nu îşi dă prea mult interesul – chiar dacă lucrurile nu stau aşa.
Nu vorbi la telefon în timpul pregătirii
De obicei, în primele zile la noul loc de muncă trebuie să treci printr-un training. Ideal ar fi să te abţii să vorbeşti la telefonul mobil atunci când ţi se explică ceva. Reacţiile ar putea fi asemănătoare cu cele ale spectatorilor de la cinema, când îţi sună telefonul în timpul unui film bun.
Nu spune că ştii dacă nu ştii despre ce e vorba
Nu răspunde afirmativ la întrebări pe care nu le înţelegi. Mulţi evită să ceară să li se explice anumite lucruri de ruşine, însă ruşinea va fi mai mare dacă eşti pus în situaţia să faci ceva ce nu ştii, de fapt.
Ascultă ce ţi se spune
În primele zile la noul loc de muncă încearcă să asculţi tot ce ţi se spune şi observă cum stau lucrurile pe acolo. Nu vorbi mai mult ca ceilalţi că, cel mai probabil, colegii îşi vor face o impresie neplăcută.
Nu sta în plus
Chiar dacă tu încerci să arăţi că au făcut alegerea potrivită angajându-te pe tine, nu rămâne peste program – vei fi luat drept un oportunist, scrie Realitatea.
Ați sesizat o eroare într-un articol din Libertatea? Ne puteți scrie pe adresa de email eroare@libertatea.ro