Povestea lupului „neiubit”

Spotul publicitar al lanțului de supermarketuri Intermarché intitulat „Mal-aimé” („Neiubit” în română), a fost difuzat pentru prima dată pe 5 decembrie, înainte de concursul Miss Franța pe TF1. Ulterior, videoclipul a devenit rapid viral, acumulând milioane de vizualizări la nivel global, notează CNews.

Filmul de două minute și 30 de secunde prezintă povestea unui lup singuratic care își dă seama că, schimbându-și alimentația, poate schimba percepția celorlalți despre el. Este o metaforă pentru misiunea Intermarché de a încuraja o alimentație mai sănătoasă.

Reclama a început să fie văzută însă mai mult ca un scurtmetraj, mulți apreciind felul în care este creată, cu o animație superbă și fără folosirea inteligenței artificiale, precum alte reclame de sărbători din acest an (de exemplu cea de la Coca-Cola).

Peste 50 de artiști din Montpellier au lucrat timp de șase luni la acest proiect. Munca lor a fost lăudată în întreaga lume, studioul fiind deja nominalizat la premiile Oscar în trecut.

„Cel mai căutat cadou de Crăciun din Franța”

„Lucrăm cu echipele de achiziții pentru a produce jucăria cât mai repede posibil”, a declarat Thierry Cotillard, președintele grupului Les Mousquetaires, pentru RTL. „Dacă nu reușim anul acesta, vom fi puțin dezamăgiți, dar cel puțin o vom avea pentru bradul de Crăciun de anul viitor”, a adăugat el.

Conform CNews, compania dorește ca jucăriile de pluș să fie produse exclusiv în Franța. Animația a fost realizată de studioul francez Illogic Studios, pe baza conceptului agenției de publicitate Romance.

Pe rețelele de socializare, numeroși internauți au cerut rapid produse derivate, în special o jucărie de pluș cu chipul eroului neobișnuit. Acest lucru a fost încurajat și de faptul că videoclipul începe cu o scenă live-action prezentând tocmai o astfel de jucărie.

„Cel mai căutat cadou de Crăciun din Franța”, a scris un internaut, în timp ce alți fani au încercat să recreeze animalul, în mare parte croșetându-l.

Spotul publicitar se încheie cu mesajul „Cu toții avem un motiv bun să începem să mâncăm mai bine”, subliniind misiunea Intermarché de a promova o alimentație sănătoasă.

Abonați-vă la ȘTIRILE ZILEI pentru a fi la curent cu cele mai noi informații.
ABONEAZĂ-TE ȘTIRILE ZILEI
Comentează
Google News Urmărește-ne pe Google News Abonați-vă la canalul Libertatea de WhatsApp pentru a fi la curent cu ultimele informații
Comentează

Loghează-te în contul tău pentru a adăuga comentarii și a te alătura dialogului.