Sephora îți oferă o experiență frumoasă din poziția de Payroll and HR Administration (contract pe o perioadă determinată de 2 ani). Ai nevoie de studii superioare, fluență în limba engleză, minimum 2 ani experiență în plata salariilor și administrarea personalului, excelente abilități de organizare și gestionare a timpului. Actualizează CV-ul şi aplică prin eJobs.ro.

Europharm Holding recrutează Contabil pentru Cluj. Ai nevoie de studii medii sau superioare de specialitate, experienţă relevantă pe o poziţie similară, cunoştinte bune de operare PC – MS Office. Iată care vor fi principalele tale responsabilităţi: reconcilierea soldurilor bancare şi a numerarului, introducerea în sistemul informatic a documentelor de încasare şi alocarea pe facturi, întocmirea de rapoarte specifice. Detalii despre job, găseşti aici.

Interbrands îşi măreşte echipa cu un Contabil. Te califici cu studii superioare economice, experienţă anterioară pe un rol similar de minimum 1 an, cunoştinţe avansate de utilizare Excel,

cunoştinţe de utilizare a programului Wizcount (reprezintă un avantaj). Misiunea ta va fi să înregistrezi zilnic deconturile în lei/valută, să verifici registrele de casă aferente punctelor de lucru, să înregistrezi cheltuielile pe centre de cost, să arhivezi documentele primare. Aplică aici.

Joburi în domeniul financiar pentru începători

Carrefour România angajează Asistent Contabil. Principalele cerințe sunt: studii superioare în domeniul economic, experiență de minimum 1 an, cunoștințe de contabilitate primară, cunoștințe de operare MS Office (Word, Excel), precum și cunoașterea unei limbi străine (engleza sau franceza). Click aici pentru a aplica.

Arabesque, unul dintre cei mai mari distribuitori de materiale de construcţii şi finisaje, caută un Contabil. Ai nevoie de studii superioare economice (absolvite sau în curs de absolvire), experienţă de minimum 6 luni pe un post similar (reprezintă un avantaj), cunoaşterea programului SAP (constituie un avantaj). Ai pachet salarial motivant, posibilităţi reale de afirmare şi avansare în cadrul companiei, training inclus. Click aici pentru a aplica.

Veo Worldwide Services, furnizor de servicii de consultanţă Business To Business, angajează

Analist Salarizare. Dacă eşti o persoană ambiţioasă, perseverentă, concentrată pe rezultate şi îţi doreşti un start în carieră, este locul potrivit. Ai nevoie de: cunoştinṭe de limbă franceză la nivel mediu-avansat (cerinṭă obligatorie), cunoştinţe de legislaţia muncii (constituie un avantaj), capacitate de organizare, spirit analitic, atenţie la detalii şi rigurozitate. Ai pachet salarial atractiv şi reale oportunităti de dezvoltare a unei cariere într-un mediu profesionist, alături de o echipă dinamică şi de succes.  Detalii despre job găseşti aici.

Şi la Fan Courier, găseşti job entry level. Compania este în căutarea unui Referent Facturare. Principalele condiţii pentru a te califica sunt cunoştinţele de Microsoft Excel la nivel avansat, cunoştinţele de operare în programele Cargo, SAP şi CRM reprezintă un avantaj, abilităţile excelente de comunicare în limba engleză. Aplică aici.