În februarie, Facebook a anunţat că deschide un birou în Hong Kong. Piaţa chineză a publicităţii on-line s-ar putea tripla la 13 miliarde de dolari până în 2014, potrivit unor analişti.
Singura problemă ar putea fi cenzura impusă de Guvernul chinez. Acesta blochează unele site-uri de Internet considerate că ar avea un conţinut nepotrivit, precum Facebook, Twitter şi YouTube.
:contrast(8):quality(75)/https://www.libertatea.ro/wp-content/uploads/feed/images/172_54ee39151d2944088fe5872198557bfa.jpg)
:contrast(8):quality(75)/https://www.libertatea.ro/wp-content/uploads/feed/images/158_76a6d5a763342f8471ffb373624c9df9.jpg)
:contrast(8):quality(75)/https://www.libertatea.ro/wp-content/uploads/feed/images/253_f2a89c350f7b4f12a54fd72cde0ac207.jpg)
:contrast(8):quality(75)/https://www.libertatea.ro/wp-content/uploads/feed/images/190_c6efb92ef52f84651a8a6a07aea8fb6c.jpg)
:contrast(8):quality(75)/https://www.libertatea.ro/wp-content/uploads/feed/images/196_7630424d1161dc9832170fa5c72f3e7d.jpg)
:quality(75)/https://www.libertatea.ro/wp-content/uploads/feed/images/222_42be93ce70ff4a9e748e9a289041ab22.png)
:contrast(8):quality(75)/https://www.libertatea.ro/wp-content/uploads/feed/images/179_406b866330dcb8833c89a3bb1d0fa5ef.jpg)
Comentează
Loghează-te în contul tău pentru a adăuga comentarii și a te alătura dialogului.