Pozau goale ca sa li se masoare karma
Nici „partenera oficiala”, cu care Bivolaru impartea o garsoniera in Drumul Taberei, n-a privit cu ochi buni „meditatiile” yoghine ale iubitului ei cu Daniela. A urmat insa perioada „fotografiilor”, continuata ca practica si astazi. „Grig” si-a amenajat acasa un laborator foto, unde poza si developa fotografiile cursantelor care se expuneau goale. Ca sa li se vada si sa li se masoare „karma”, li se spunea! Aceasta activitate a tanarului nu i-a placut deloc „nevestei”, care, la un moment dat, s-a plans cui nu trebuia. A urmat o descindere a militiei si Gregorian Bivolaru a ajuns in arest. A fost condamnat pentru raspandire de materiale pornografice, iar la scurt timp dupa aceea s-a despartit (1978-1979) de „nevasta” turcoaica.
Dupa 1990, an de an in sectiile de Politie din Bucuresti, dar si din alte mari orase ale tarii (in special din Moldova), s-au strans sesizari ale parintilor care reclamau ca fiii sau fiicele lor au luat-o razna dupa ce s-au alaturat unei grupari de yoghini ce-si spunea MISA.
Lucrurile descrise de familiile tinerilor coincideau in punctele esentiale, dar faptul ca asa-zisii copii erau cu totii majori i-a facut pe oamenii legii sa se rezume doar la strangerea de informatii. La sfarsitul lui 1996, insa, au aparut doua marturii a doua femei, foste adepte MISA, care il invinuiau pe Gregorian Bivolaru de practici sexuale inimaginabile, pigmentate cu terapia bautului de urina, dar care dezvaluiau si organizarea MISA si modalitatile prin care „guru” atragea fonduri pentru dezvoltarea imperiului sau. Ambele declaratii ascundeau in spate niste povesti de dragoste sfarsite prost.
Tatiana F. se desartise de sotul ei, sustinea in 1997, „din cauza lui Bivolaru”. Atat ea, cat si sotul ei erau membri MISA si niste apropiati ai „gurului”. La un moment dat, tanara „a evadat” din spiritul Miscarii din cauza faptului ca, asa cum marturisea, n-a suportat ca sotul ei „sa intre intr-o fuziune amoroasa cu alte femei”.
Tatiana ne-a marturisit si noua ca sotul ei „si-a exprimat dorinta de a fi intiat de Camelia C. impreuna cu alte partenere, iar Gregorian Bivolaru a confirmat ceea ce stiau si alti prieteni yoghini, cum ca ea, Camelia, are deschiderea sexuala potrivita. Se spunea ca daca intri cu ea intr-o fuziune amoroasa imediat dupa ce a iesit dintr-o alta fuziune cu maestrul Grig vei ajunge la niste energii inalte”.
Gelozia pe aceasta Camelia C. (n.r. femeia l-a insotit pe Bivolaru la vama Nadlac, luna trecuta, cand a fost prins cu peruca pe cap) a fost inceputul prabusirii casniciei Tatianei si al evadarii ei din randurile MISA.
Ea a povestit anchetatorilor si presei ca sotul ei, component al restransului grup din jurul lui Gregorian Bivolaru, „a fost pus de guru sa-i jure credinta pe Biblie” si l-a indemnat sa o abandoneze atunci cand ea s-a revoltat, dar si despre donatiile in valuta pe care le-a facut sotul ei pentru cumpararea unui ashram. Cuplul lucrase mai multi ani in Austria.
Toate aceste acuzatii au fost negate de Ionel F., sotul Tatianei, care ne-a spus ca nu a fost pus sa faca sex in grup si ca nu a divortat „din cauza lui Bivolaru, ci din cauza ca sotia facea permanent crize de gelozie ce erau alimentate doar de imaginatia ei”. A recunoscut cateva donatii in valuta facute „asociatiei MISA si nicidecum domnului profesor Bivolaru”, dar o suma mult mai mica decat cea reclamata de fosta nevasta.
Cea de-a doua femeie macinata de gelozie care l-a reclamat pe Bivolaru si Miscarea lui este Valentina B., tot o fosta yoghina. Iubitul ei era Eugen Martz, un alt „locotenent” al „maestrului”. Femeia a povestit cu lux de amanunte cum a fost pusa de iubit sa se prostitueze in Turcia pentru a aduce bani Miscarii.
Ca si Tatiana, Valentina a povestit de orgii sexuale la care lua parte doar un anumit grup de „yoghini” atent selectionati de Gregorian Bivolaru, despre urinoterapie, despre „ofrandele” pe care erau obligati sa le aduca adeptii „maestrului”. Ea spune ca s-a trezit la realitate in momentul in care, satula de amestecul lui Grig in viata ei cu Eugen, a decis sa se rupa de MISA si sa dezvaluie organelor de ancheta si presei ce se intampla, de fapt, in spatele usilor inchise ale ashramurilor.