Acesta a fost si motivul pentru care s-a hotarat cumpararea a inca doua. Surse din Biroul Permanent spun ca cei 40.000 $ sunt din economia facuta pe bugetul din 2002. Cum insa toti cei 11 membri ai Biroului vor sa aiba si masini de teren, se fac demersuri ca prin bugetul pe 2004 sa fie alocati bani pentru inca noua masini. Oricum masinile sunt mult mai scumpe de 20.000 $, dar pentru cele doua se va plati doar atat deoarece se vor da altele doua vechi la schimb. Pretul de piata al uneia e de aproximativ 30000 $, fiind considerata o masina de lux.
Senatorii incearca prin aceste achizitii sa faca o mica „inginerie” legislativa. Ei pretind ca respecta legea, care ii obliga sa achizitioneze autoturisme romanesti afirmand, prin vocea chestorului Constantin Sava, ca „Musso este o masina autohtona”. Numai ca Musso nu este si nu a fost niciodata produsa in romania. ce-i drept, a existat o perioada in care firma producatoare (Ssangyong) s-a aflat sub tutela Daewoo. Dar de aici si pana la a afirma ca este o masina romaneasca, este cale lunga.
De altfel, senatul urmareste inlocuirea tuturor masinilor cu norma de km depasita sau care au consumat prea multi bani pentru reparatii. Desi nu este decat un an de cand Senatul a cumparat 140 de SupeRNova pentru birourile senatoriale, se pare ca exista deja destul de multe cu stare avansata de uzura. Surse din Biroul Permanent spun ca se doreste cumpararea de alte masini in locul SupeRnovelor, eventual Cielo.