Ne-am obisnuit ca reclamele la „flirt-line” sa intre in parohia bietelor anonime. Acum insa, Jojo cea rozalie le detroneaza, in premiera, si ne imbie, prin intermediul unui spot publicitar, cu un numar de telefon si o adresa de site, sa ne lasam pe mana ei, pentru a ne gasi perechea potrivita. Daca deschizi adresa cu pricina (www.flirtline.ro) Jojo, cu bustul ei net marit, te invita sa „navighezi” in cautarea persoanei iubite. La aceasta adresa s-au inscris peste 1.000 de persoane cu varste cuprinse intre 12-50 de ani. Si nu toti singuraticii si-au lasat mesaje nevinovate, caci poti citi lesne si „sunt fierbinte”, „sunt dornica de splendori sexuale”, „vreau sa ma joc cu tine in pat” sau „sunt o bisexuala jucausa” ori „am 12 ani si sunt sexy”. Deci aici iti lasi datele si numarul de telefon, care se termina cu patru necunoscute, caci cine te doreste trebuie musai sa sune la numarul de telefon 0744944550 pentru a afla restul de cifre de la Jojo. Care iti raspunde cu o voce languroasa: „Buna! Sunt Jojo! Ai sunat la flirt-line! Ai grija pe ce buton apesi, ca te cuplez de nu te vezi!”. Dupa care te tot abureste pana dai de jumatatea „ochita” pe net. Te costa cam 3.500 lei/minutul si probabil ca pana reusesti sa gasesti ce cauti, te trezesti cu o nota de plata cat pentru tot blocul.
Contactata de Libertatea, impresara lui Jojo, Ileana Totanji, ne-a spus: „Cei de la firma Bon Mariage au contactat-o pe Jojo pentru acest contract. Filmarile si sedinta foto au fost efectuate in incinta acestei firme, iar ea a primit cam 1.000 de dolari. Iar in iarna, de Sarbatori, va face reclama si la o firma cunoscuta de ciocolata”.