Dupa o luna si jumatate de la retragerea de pe piata autovehiculelor comerciale, Automobile Dacia a lansat ieri, la World Trade Plaza din Bucuresti, Logan Van, cel de-al treilea model al platformei X90.
Fanii vechiului papuc Dacia pot rasufla usurati. Aseara, Automobile Dacia a prezentat, in sfarsit, mult-asteptatul urmas al vestitului Pick-up 1300, retras din activitate in decembrie anul trecut, dupa 31 de ani de istorie. Noul furgon, intitulat Logan Van, care ar trebui sa duca mai departe gloria predecesorului, este construit pe aceeasi platforma Logan si imprumuta in cea mai mare parte caroseria break-ului MCV.
Primul amanunt care se face remarcat este disparitia geamurilor spate, dupa care urmeaza modul de acces in zona utilitara, posibil prin patru usi, doua spate, asimetrice, doua laterale, vehicul de persoane. Reprezentantii Dacia sustin ca acest tip de portiere permite un acces larg la spatiul de incarcare al vehiculului atat prin dreapta, cat si prin stanga. Potrivit acestora, portierele din fata au fost supuse unor teste de durabilitate printr-un ciclu de 75.000 de inchideri, in timp ce usile laterale spate au suferit un test de 50.000 de inchideri. Totodata, portierele batante spate au fost inchise si deschise de 100.000 de ori.
Masina dispune de o lungime de incarcare de 1.936 de mm si de o sarcina utila de 800 de kilograme. Pretul de baza al noului model Logan este 6.700 de euro, fiind cel mai ieftin din segmentul comercial, iar cea mai echipata versiune ajunge la 11.275 de euro. Oficialii Dacia au anuntat ca masina va fi produsa intr-o cadenta de 40 de unitati pe zi. Furgonul e disponibil de azi in reteaua comerciala.
Urmeaza versiunea Pick-up
Cel de-al patrulea model din gama Logan ar putea fi chiar versiunea Pick-up. Francezii de la cardisiac.com au prezentat recent o imagine retusata a viitoarei masini. Pretul de baza al Loganului Pick-up va fi de 8.250 de euro. Pana in 2009, Renault s-a angajat sa scoata sase modele pe platforma Logan, ultimele doua urmand sa fie versiunile Hatchback si SUV.
:contrast(8):quality(75)/https://www.libertatea.ro/wp-content/uploads/feed/images/172_cba7232b8062ee643bc25b02202debbd.jpg)
:contrast(8):quality(75)/https://www.libertatea.ro/wp-content/uploads/feed/images/158_a765334e4c064ae6c480479a6e797cdf.jpg)
:contrast(8):quality(75)/https://www.libertatea.ro/wp-content/uploads/feed/images/253_98347341e38781984b30de925db34edf.jpg)
:contrast(8):quality(75)/https://www.libertatea.ro/wp-content/uploads/feed/images/190_fb23556cf77b5381694fa5a051bd7994.jpg)
:contrast(8):quality(75)/https://www.libertatea.ro/wp-content/uploads/feed/images/196_bf8850151cb23ef5fb4b82b3dcfea69c.jpg)
:contrast(8):quality(75)/https://www.libertatea.ro/wp-content/uploads/feed/images/222_7d93ae36934f43a225ee4ed36265b80c.jpg)
:contrast(8):quality(75)/https://www.libertatea.ro/wp-content/uploads/feed/images/179_e5260288808be5d2ff7c44f8b54d22df.jpg)
Comentează
Loghează-te în contul tău pentru a adăuga comentarii și a te alătura dialogului.