Mergi direct la conținut »
UPDATE / Mareea a intrat în involență. Patronul agenției de turism: "Nici un turist nu va rămâne fără vacanță"
Știri România Libertatea > Ştiri > Știri România > UPDATE / Mareea a intrat în involență. Patronul agenției de turism: "Nici un turist nu va rămâne fără vacanță"

UPDATE / Mareea a intrat în involență. Patronul agenției de turism: „Nici un turist nu va rămâne fără vacanță”

Agenția de turism Mareea a anunțat, sâmbătă, că a intrat in insolvență și că nu mai poate onora angajamentele asumate. Începând de duminică, 4 august, agenția nu se mai poate ocupa de niciuna din rezervările făcute de turiști. 

UPDATE ora 17:50. Marius Usturoiu, patronul agenției de turism Mareea, a dat asigurări că turiștii care au apelat la serviciile agenției nu vor rămâne fără vacanțe. Aceștia au fost redirecționați către alte locații. În ceea ce-i privește pe turiștii care urmează să-și efectueze vacanțele, Usturoiu a spus că se vor găsi variante în așa fel încât să nu rămână fără vacanțe.

„Până astăzi n-a rămas nici un turist fără vacanță, toți au fost rerutați, relocați, acolo unde au fost situații să nu mai putem să achităm, s-au dat variante alternative. Pentru zilele următoare, pentru turiștii care urmează să-și efectueze vacanțele, vom încerca, împreună cu ceilalți touroperatori și cu partenerii hotelieri, să găsim variante, opțiuni, astfel încât să nu rămână fără vacanțe. N-o să-și piardă nimeni vacanța. Suntem în comunicare cu fiecare turist care urmează să-și facă vacanța prin agenția noastră și le oferim variante alternative, împreună cu partenerii noștri”, a declarat Marius Usturoiu, pentru Profit.ro.

În total, agenția Mareea a deservit anul acesta un număr de circa 60.000 de turiști.

Anunțul agenției de turism Mareea

Cu părere de rău vă anunțăm că MAREEA este începând de astăzi, 03.09.2016, în imposibilitate de a mai onora angajamentele asumate. În consecință vom declanșa procedura de insolvență și vom încerca, în perioada imediat următoare, să gestionăm exclusiv rezervările curente (turiștii aflați în acest moment în unitățile de cazare din țară și străinătate).

Astfel, începând cu data de 04.09.2016 nu vom mai putea onora nici una dintre rezervările confirmate. Pentru recuperarea sumelor datorate de către MAREEA, vă rugăm să vă adresați asiguratorului societății (polița de insolvabilitate nr: 8100258X ) și să faceți demersurile necesare pentru recuperarea sumelor.

Regretăm întreaga situație precum și neplăcerile cauzate.

EXCLUSIV / Consultant în turism: „Insolvența Mareea poate să degradeze imaginea breslei”

În ultima perioadă, mai mulți parteneri ai companiei, dar și clienți ai Mareea au reclamat că firma nu și-a îndeplinit angajamentele față de ei și i-a lăsat fără cazare chiar atunci când au ajuns în fața recepției la hotel. „Ca și mine mai sunt alte 20-30 de persoane la hotelul Phoenicia Resort, la care m-am cazat eu, iar nici până acum nu s-a rezolvat situația, deși mi s-a promis că nu vor fi probleme”, ne-a declarat unul dintre clienții companiei.

Un bărbat s-a îndrăgostit de o prostituată. Ce gest nebunesc a făcut când a văzut-o într-o mașină cu un client
Recomandări

Un bărbat s-a îndrăgostit de o prostituată. Ce gest nebunesc a făcut când a văzut-o într-o mașină cu un client

Contactați de Libertatea zilele trecute, reprezentanții Mareea Travel ne-au confirmat că s-au confruntat cu o perioadă mai dificilă, dar și-au revenit. O bună parte din aceste probleme au fost cauzate și de comenzile foarte multe pe care compania le-a avut.

„Toate problemele pe care le-au avut zilele trecute au fost rezolvate, iar la ora actuală toate reclamațiile au fost soluționate. A fost o problemă temporară care a apărut chiar acum la finalul sezonului. Au existat întârzieri la unele plăți făcute care partenerii noștri, dar acestea au fost remediate în ordin de câteva ore”, ne-a declarat Dan Dumitru, directorul de marketing al Mareea.

Citește și: EXCLUSIV / Valuri de probleme la Mareea Travel. Compania din turism pare să aibă necazuri serioase

 
 
Close
Închide
  Close