Ganditi-va. O noua zi de munca, la acelasi birou, in fata aceluiasi computer plin de documente si fisiere. Aceeasi munca sedentara, care iti achilozeaza trupul, mulat, parca, pe scaun. Cand simti ca intepenesti, incerci sa faci cateva exercitii, dar degeaba. O bucuresteanca s-a hotarat „sa se ia la tranta” cu stresul, incordarea si lipsa de miscare. Si aceasta, spre binele angajatilor sedentari.
Profesoara de meserie, Marilena a avut o idee interesanta. Dupa ore, sa-i maseze, la locul de munca, pe „angajatii de birou”. Printr-o simpla comanda telefonica, doritorul ia legatura cu maseuza si dupa cateva zeci de minute se poate bucura de o bine-meritata relaxare. „Fac masaj in zona capilara, cervicala si dorsala. Tratamentul dureaza circa o jumatate de ora si nu afecteaza deloc activitatea salariatului”, ne-a declarat profesoara intreprinzatoare. Desi pare greu de crezut, in timpul masajului, „pacientul” poate scrie in continuare, citi documentele de serviciu, lucra la computer sau chiar vorbi la telefon. „Toate acestea pentru a imbina utilul cu placutul”, cum spune Marilena. Femeia, in varsta de 56 de ani, a invatat sa faca masaj in 1975. „Ma duceam adesea la sotul meu la serviciu, sa-i duc de mancare. Era foarte obosit si stresat si de cate ori puteam ii faceam si un masaj. Pentru ca am vazut ca il destinde, m-am gandit sa aprofundez putin si m-am apucat de-un curs”, explica ea.
O sedinta de masaj costa 50.000 de lei, clientul nefiind obligat sa suporte costul transportului Marilenei la „locul faptei”. „Desfatarea” incepe cu un masaj complex in zona capului, pe fata, frunte si crestet. Apoi mainile specialistei coboara in zona cefei, a gatului, dupa care se pune mare accent pe masarea zonei cervicale. Tratamentul continua cu relaxarea umerilor si apoi, treptat, a spatelui.
Pe viitor chiar, profesoara-maseuza se gandeste sa infiinteze si un soi de abonament pentru clientii permanenti. „In acest fel, oamenii vor beneficia si de o reducere si vom stabili, de comun acord, zilele in care doresc sa ii masez. Ei isi vor putea planifica astfel sedintele in functie de programul pe care il au si nu vor mai fi nevoiti sa ma sune de fiecare data inainte”, a incheiat intreprinzatoarea.