Mergi direct la conținut »
Mașină blocată în beton pe Centura Capitalei. Tronsonul a fost inaugurat în urmă cu trei săptămăni Galerie foto
2imagini
Știri România Libertatea > Ştiri > Știri România > Mașină blocată în beton pe Centura Capitalei. Tronsonul a fost inaugurat în urmă cu trei săptămăni

Mașină blocată în beton pe Centura Capitalei. Tronsonul a fost inaugurat în urmă cu trei săptămăni

O mașină a rămas blocată în betonul proaspăt turnat pe Centura Capitalei, Șoferul nu a mai putut înainta cu autoturismul pe drum. Tronsonul a fost inaugurat în urmă cu trei săptămâni de ministrul Transporturilor, Răzvan Cuc.

Incidentul a avut loc, vineri, pe Centura Capitalei, în apropierea podului Dragomirești-Chiajna.

Tronsonul de pe Centura Capitalei unde șoferul a rămas blocat în asfalt

Un șofer a rămas cu mașina împotmolită în betonul turnat recent de drumari. Bărbatul a coborât din autoturism, după ce a observat că nu mai poate înainta.

Drumul a fost deschis circulației în urmă cu trei săptămâni, fără ca în zonă să fie trasate marcaje și fără ca ultimul stat al asfaltului, cel de uzură, să fie turnat.

La inaugurare tronsonului dintre Chitila și autostrada A1 a participat ministrul Transporturilor, Răzvan Cuc, care le promitea șoferilor că vor circula în „condiții de siguranță”.

„Am dat circulaţiei 7,5 km noi din Centura de Nord a Capitalei, pe 4 benzi. Deşi începute încă din mai 2013, lucrările la sectorul de centură, cuprins între A1 şi DN7, au stagnat pentru o lungă perioada de timp. Abia după nenumăratele vizite pe şantier, aceste lucrări au fost reluate în ritm accelerat. Acum, Centură de N-V a Capitalei este deschisă în mare parte circulaţiei pe 4 benzi şi mai sunt restricţii doar în zona km 57, unde lucrările urmează să se încheie la jumătatea lunii octombrie. Exact aşa cum am promis, am şi realizat. Am dat drumul traficului pe 4 benzi, în condiţii de siguranţă a circulaţiei”, spunea ministrul Răzvan Cuc, pe 31 august, la momentul inaugurării.

Pe Centura Capitalei se mențin restricțiile parțial de la Chiajna, pentru că în zonă se construiește un pasaj peste apeductul care alimentează Capitala, şi la podul vechi Chitila, aflat în consolidare.

Modernizarea acestui sector de pe Centura Capitalei a costat 110 milioane de lei, fonduri europene.


Citește și REPORTAJ | O bibliotecară merge 14 kilometri pe jos și le duce cărţi copiilor dintr-un sat izolat din Apuseni. „Sunt un fel de Badea Cârţan modern”


 

Close
Închide
  Close