29 de morţi şi 14 răniţi în accidente cu microbuze

În 2005, lângă Slobozia, un microbuz s-a ciocnit violent de un copac de pe marginea drumului. 15 oameni au murit şi alţi 14 au fost grav răniţi. Expertiza tehnică a stabilit că maşina era supraîncărcată, motiv pentru care au cedat frânele. Patru ani mai târziu, în 2009, un microbuz plin ochi a fost lovit de un tren, în localitatea ieşeană Scânteia, şi 14 oameni au murit.

România nu a investit în siguranţa rutieră

“Poliţia nu a avut niciodată buget pentru siguranţa rutieră!”, a spus ieri comisarul-şef Lucian Diniţă, şeful Direcţiei Poliţiei Rutiere din IGPR, în cadrul conferinţei “Progres constant şi durabil al siguranţei rutiere”. Comisarulşef Lucian Diniţă a adăugat că România este singura ţară din UE care nu are adoptate o strategie naţională de siguranţă rutieră şi planul de măsuri aferent. Deşi până în 2020, obiectivul este reducerea cu 50 la sută a accidentelor rutiere, nu se investeşte nici un ban în siguranţa rutieră.

Abonați-vă la ȘTIRILE ZILEI pentru a fi la curent cu cele mai noi informații.
ABONEAZĂ-TE ȘTIRILE ZILEI

Ați sesizat o eroare într-un articol din Libertatea? Ne puteți scrie pe adresa de email eroare@libertatea.ro

Comentează
Google News Urmărește-ne pe Google News Abonați-vă la canalul Libertatea de WhatsApp pentru a fi la curent cu ultimele informații
Comentează

Loghează-te în contul tău pentru a adăuga comentarii și a te alătura dialogului.