Mihaela Radulescu
Florin Uceanu, specialist in fitness
“Preocupata de ingrijirea corpului”
“Mihaela poseda din nastere un schelet atletic, robust si proportionat, care ar fi ajutat-o mult daca ar fi facut sport de performanta. De-a lungul timpului s-a vazut clar dorinta ei de a-si ingriji corpul, lucru dovedit si de tonusul muscular general destul de ridicat, cel putin inainte de sarcina. Avand in vedere ca Ťa luatÅ¥, dupa spusele ei, aproximativ 18 kilograme in timpul graviditatii, ea va trebui sa tina un regim hipocaloric, sa-si lucreze intens zona abdominala pentru a contracara extensia musculara din aceasta zona, care se produce la toate femeile insarcinate. De asemenea, ar fi indicat sa insiste pe exercitii aerobice ca alergarea, ciclismul, inotul, dar si pe exercitiile la sala cu greutati medii care, impreuna cu regimul vor ŤtopiÅ¥ grasimea acumulata si vor reface tonusul anterior. Ar fi o idee buna sa insiste ceva mai mult asupra partii din spate a umerilor si a partii superioare a pieptului, zone ce sunt putin deficitare”.
Catalin Botezatu, specialist in vestimentatie
“Exceleaza in alegerea hainelor”
“Mihaela exceleaza in alegerea hainelor pe care le poarta. Am observat ca are foarte multe haine de firma, dar si creatii ale designerilor autohtoni. Ea intelege ca o haina exprima personalitatea celui ce o poarta. Se dovedeste foarte atenta – chiar critica – la imaginea sa si are un mare bun-simt al esteticului. Ii place sa straluceasca, dar nu intr-o maniera kitsch, ci intr-una placuta. De asemenea, e atenta in alegerea pantofilor – stiu ca are foarte multi, unii chiar creati de firme exclusiviste, ca Manolo Blahnick. In privinta bijuteriilor, ea poarta de mai multa vreme lucruri foarte scumpe, inclusiv ceasuri, fie ca sunt Cartier sau Rolex, ce pot parea o epatare pentru unii, dar Ťdau bineÅ¥ la imaginea de ansamblu si ii confera o eleganta aproape aristocratica. De asemenea, foloseste si alte ŤmaruntisuriÅ¥ foarte stilate. Am vazut la ea pixuri sau stilouri de marci celebre, pe care le foloseste cu nonsalanta omului obisnuit cu lucrurile de calitate. Cat priveste parul, as spune ca ii statea perfect cand il purta mai lung si usor cret. Nici celelalte variante de coafuri nu ii stau rau, dar aceea era ideala. Plus, o nuanta neaparat roscata a parului.”
600.000 de euro in noua ani
Revenita “in painea televiziunii” cu emisiunea ce a facut-o celebra “Duminica in familie”, dar si pe baricadele unei noi provocari – radioul – Mihaela (35 de ani) se poate lauda cu o avere personala frumusica. Conform “Top 50 femei de succes” realizat de revista Capital, din 1995 si pana in 2004 ea a castigat aproape 600.000 de euro din emisiuni, spoturi publicitare, contracte de imagine, prezentari comerciale si de spectacole. In 2001 si-a infiintat firma “Mihaela Radulescu srl” care, doi ani mai tarziu, avea o cifra de afaceri de peste trei miliarde de lei. Ca nu si-a pierdut cota, ba dimpotriva, o dovedeste si faptul ca, pentru o reclama la un sampon, se pare ca vedeta ar fi primit 30.000 de euro.
Iulian Matache, psiholog
“Mihaela se plictiseste fara conflicte”
Mihaela lasa o prima impresie de persoana pentru care competitia si in special castigarea competitiei e extrem de importanta si reprezinta un principiu de ghidare in viata. E polul opus personalitatii care doreste sa se faca placuta altora. Prin faptul ca au in vizor castigarea bataliilor (ceea ce intr-o prima faza presupune punerea in scena a acestora), personalitatile competitive sunt predispuse la agresivitate latenta, care poate deveni ulterior manifesta. Se relaxeaza relativ greu si se plictisesc in absenta indelungata a conflictelor. Confruntarile sunt sursa puternica de satisfactie in masura in care intaresc imaginea de sine, de altfel foarte pozitiva. Dorinta de a fi puternica are la baza o teama mai putin constienta, legata de slabiciune si de a depinde de altii. Destul de probabil, e implicata in acest caz o decizie interna timpurie intr-o perioada dificila, in care sprijinul celor din jur a fost sub asteptari, sau poate a lipsit complet.
Recomandare: Ma gandesc ca unei astfel de personalitati ii poate fi de folos o acceptare a imperfectiunii si a ideii ca este OK sa fii si vulnerabil uneori. De pe “varfurile” perfectiunii, oamenii nu se vad foarte bine, iar cei care vor sa fie sus de tot, in general, sunt singuri.
Andreea Marin
Florin Uceanu, specialist in fitness
“Are picioare superbe”
“Si la Andreea se observa aceeasi grija pentru corp. Ea are o structura osoasa mai fragila, dar bine proportionata. Sunt de remarcat picioarele superbe. Andreea arata bine, dar ar fi nevoie sa-si mai lucreze umerii, spatele si partea de sus a pieptului pentru marirea tonusului. Prin regim si exercitii ar putea sa mai diminueze stratul de grasime, obtinand un fizic mai atletic”.
Catalin Botezatu, specialist in vestimentatie
“Da o senzatie de falsitate”
“Andreea e o femeie frumoasa, care s-a slefuit mult. Tinutele din emisiune sunt elegante, dar i-ar trebui o schimbare de stil. Toate rochitele de tip ŤprintesaÅ¥, imaginea de Ťzana bunaÅ¥, inflexiunile vocii dau o senzatie de falsitate, de prea multa bunatate, inexistenta in realitate. Cred ca se ŤjoacaÅ¥ prea mult cu aceasta imagine. In viata de zi cu zi, tinutele ei sunt decente, dar imaginea de Ťfemeie de afaceriÅ¥ pe care o abordeaza la evenimente mondene nu e potrivita intotdeauna contextului, chiar daca nu ii sta rau. Si la ea am sesizat, in ultima vreme, o predilectie catre bijuterii scumpe, de firma, ceea ce e un lucru bun pentru o vedeta. Nu prea am vazut incaltaminte de lux la ea, desi pantofii pe care-i poarta sunt OK, dar inca nu exceleaza in alegerea acestora. Ar putea umbla la par, sa incerce si alte variante de coafura”.
Femeie de afaceri de succes
Andreea Marin (30 de ani) a semnat contracte publicitare cu firme de renume, devenind si imaginea Dior si Bvlgari in Romania. Conform “Top 50 femei de succes” ea detine doua firme. Prima, A&C Partners SRL, a avut un profit net de 29.000 dolari in 2002 si, prin ea, vedeta a semnat contracte cu Prime Time, compania producatoare a emisiunii “Surprize, surprize” privind moderarea si directia programului. Cea de-a doua, A&D Partners SRL, desfasoara activitati tot in domeniul audiovizualului si al publicitatii, avand un profit net, in 2002, de 31.000 $. Si cota Andreei pe piata reclamelor e una ridicata, ea primind 15.000 de euro pentru aparitia intr-o reclama pentru vopsea de par.
Iulian Matache, psiholog
“Printesa care isi asteapta printul”
Personalitatea Andreei isi castiga usor un loc in randul oamenilor preocupati de obtinerea/furnizarea placerii. Zambetul ei, deseori interpretat ca fiind nepotrivit cu situatiile in care e afisat, i-a adus o eticheta de aparenta artificialitate, motiv pentru care e ironizata si gresit inteleasa. Oamenii preocupati de ideea de a face placere in mod natural, ca Andreea, vor evita afisarea tristetii, a temerilor, se vor feri sa spuna lucruri opuse opiniilor altora – nu si sa fie in dezacord cu parerile acestora. Daca vor sa exprime un punct de vedere diferit de al interlocutorului, o vor face intr-o maniera voalata, iar aceasta precautie lasa impresia de comportament ciudat. Se apropie de imaginea printesei care asteapta la geam printul care i-a fost sortit. Refugiul in zambet poate fi un mecanism de aparare in fata unui conflict interior.
Recomandare: Ma gandesc ca i-ar folosi o ancorare mai puternica in lumea reala, exact asa cum este ea, uneori fara surprize. Nu este nici o problema in a nu zambi des, mai ales cand pui in scena emotii puternice si situatii dramatice.
Divele au intrat iar in conflict
Chiar daca securea razboiului parea ingropata, Andreea Marin si Mihaela Radulescu sunt iar in conflict. Razboiul frumoaselor se pare ca e departe de a se incheia. Ultimul conflict a izbucnit de la o emisiune cu premii in care Mihaela nu a fost prezenta nici macar cu numele.
Conflictul dintre Mihaela si Andreea s-a declansat acum patru ani, cele doua vedete fiind considerate cele mai frumoase si cele mai iubite.
Andreea a fost numita cea mai sexy femeie intr-o o revista cu recunoastere internationala, Mihaela a primit si ea acelasi titlu, emisiunile lor se aflau la concurenta. Aceasta concurenta le-a facut rivale, iar buba s-a spart dupa ce Andreea a fost fotografiata in casa cu iubitul ei de atunci, Cosmin Corendea, iar Mihaela a facut o declaratie care nu a fost pe placul divei “Surprizelor”. Ea considera ca rivala ei e o femeie falsa, care incearca sa o copieze pentru a avea mai mult succes. Anul urmator, revista “Tabu” le-a vrut pe amandoua pe coperta intr-o ipostaza tandra, dar ambele au refuzat. Andreea a spus ca are anumite “principii” si nu accepta asa ceva, dar cu timpul s-a aflat ca, de fapt, a cerut o alta “coechipiera”, ceea ce a infuriat-o pe Mihaela. Declaratiile belicoase au curs din partea amandurora. Mihaela si-a luat motocicleta. Imediat s-a aflat ca si Andreea e pasionata de motociclism. Mihaela are un iubit bogat. N-a trecut mult timp si Andreea a aparut la bratul unuia dintre cei mai bogati romani. Chiar emisiunea “Surprize, surprize” a fost motiv de discordie, Mihaela declarand ca, initial, ei i-a fost oferit postul de prezentatoare.
Pentru cateva luni scandalul s-a mai linistit, dar in ianuarie, anul acesta, Andreea Marin “a uitat” de Mihaela atunci cand a facut nominalizarile pentru emisiunea “Cei mai iubiti romani”. Aceasta gafa n-a ramas netaxata de Mihaela, care a declarat ca Andreea si-a nominalizat toti fostii parteneri. “Mai lipsea sa fie premiat Cosmin Corendea pentru “cel mai iubit avocat”, a precizat ea. Si scandalul a reinceput. Scorul pare sa fie egal, iar cele doua frumoase isi disputa in continuare titlul de “cea mai cea”.