Seful statului si premierul au trecut la sfarsitul saptamanii trecute, la interval de o zi, prin judetul Arges. Unul a admirat productia de mere, celalalt niste trofee vanatoresti. Au stat de vorba cu mosnenii, cu notabilitatile, au vazut ca localitatile-s curate, mai ales ca pentru primirea inaltilor oaspeti, ca de obicei, primarii dadusera cu tarnul, mai turnasera cateva lopeti de asfalt prin gropile din centru si vopsisera bordurile. Chiar nu stiu care a fost traseul spre Rucar, respectiv Maracineni. Eventual, prin aer. Pentru ca daca ar fi fost pe „autostrada” Bucuresti – Pitesti, ar fi fost imposibil, cu toti antemergatorii, ca primii oameni in stat sa nu-si iasa din tatani. Dupa niste milioane de dolari irosite deoarece, pricepandu-se la drumuri pe apa, Traian Basescu a impus solutii tehnologice gresite, autostrada faramitandu-se din prima iarna, s-a schimbat guvernul si lucrarea a fost preluata de ministeriatul lui Miron Mitrea. Hau-haul de rigoare, promisiuni ca „vom indrepta raul facut de altii” si nimic altceva. „Autostrada mortii” intra nereparata in inca o iarna. Pe zeci de kilometri se circula doar pe o parte, in dublu sens, pe o latime cat a unei sosele judetene. Am parcurs-o la miez de zi lucratoare: pe intreg santierul se miscau patru muncitori si un utilaj. Nu, categoric, seful statului si premierul n-au trecut pe aici, nici n-aveau de ce. Ar avea doar ministrul transporturilor, ca el chetuieste banii.