MENIU CAUTĂ

O suceveancă a slăbit într-un an 67 de kilograme

Distribuie

Suceveanca Gabriela Ungureanu, de 43 ani, susţine că a slăbit aproape 70 de kilograme întru-un an, după ce s-a luptat cu greutatea circa 18 ani. Cel mai greu i-a fost în 2009 când ajunsese să cântărească 130 de kilograme. Greutăţile au început din 1991, după naşterea fiului său, când kilogramele au început să se tot adune. De la 57 de kilograme, la 1,70 m înălţime, ajunsese la 97 de kilograme şi nu s-a oprit aici.
”Lipsa de informaţii, delăsarea m-a adus, după lungi cure de slăbire, pastile de slăbit ineficiente, la 130 de kilograme, în anul 2009. N-am înţeles sau n-am vrut să înţeleg ce mi se întâmplă în toţi acei ani. Soţul meu nu m-a tachinat niciodată pe această temă şi, poate, şi din acest considerent am ajuns să pierd controlul kilogramelor. În sufletul meu nu eram deloc mulţumită, ajunsesem o masă de carne, nu mă mai simţeam femeie…”, îşi aminteşte suceveanca.
Din păcate, primul pas al Gabrielei în lupta cu kilogramele a fost refuzul mâncării. Se întâmpla în luna august a anului 2009, când a trăit zece zile doar cu apă şi cafea, după care a ajuns la Spitalul de Urgenţă din Iaşi, unde a refuzat perfuzia. A fost un moment cumplit pentru ea şi doar cu sprijinul rudelor şi prietenilor, a început să se ridice. ”În cele din urmă, în 2009, cu ajutorul lui Dumnezeu, am început să studiez şi am reuşit. Mi-am dat seama pe pielea mea că acele cure de slăbire sunt o prostie. La fel pastilele, ceaiurile… Ca să slăbeşti, ai nevoie de mult mai mult, de un alt mod de viaţă.”, ne-a spus Gabriela.
A scos alimentele grele treptat din alimentaţie
Iniţial, a scos din alimentaţie dulciurile şi sucurile. Zahărul l-a înlocuit cu sirop de agave, apoi, după aproximativ şase luni, a scos din alimentaţie şi siropul de agave.
”Mi-am făcut abonament la sală şi am început să mă mişc. Apoi, am scos din alimentaţie carnea de porc. Mâncam doar pui, curcan, vită, şi am uitat de prăjeli. Am scos de pe lista de alimente şi cartofii, fasolele. Din februarie 2010, am terminat şi cu carnea, iar de atunci nu mănânc decât peşte fiert sau la abur. Am uitat de pâinea albă. Îmi cumpăr de la magazinele bio făină integrală spelta şi îmi fac eu pâine. De aproximativ un an, nu mai folosesc sarea. În afară de bucăţica de somon afumat de dimineaţă şi de feliuţa de brânză tofu, altceva sărat nu mănânc. Fiecare legumă, fruct conţine sare. Mă hidratez, zilnic, cu cel puţin doi litri de apă plată”, ne-a spus Gabriela.
Iată care a fost meniul urmat de suceveancă!
Înainte de micul dejun, cu o jumătate de oră, Gabriela înghite o linguriţă de păstură (produs apicol). Masa de dimineaţă include o cană cu lapte de soia, şi mănâncă seminţe şi cereale integrale (o linguriţă seminţe de in, o linguriţă de fulgi integrali de secară, ovăz, grâu spelta, quinoa). Se adaugă o bucăţică de 30 de grame de somon afumat, cu o feliuţă de pâine integrală din grâu preparată de ea, o bucată de brânză tofu (30 de grame), o roşie, câteva felii de castravete, o ridiche, o ceapă verde, pătrunjel, un ou, două nuci, puse de seara în apă, pentru a reactiva enzimele.
În jurul orei 11:00, Gabriela mănâncă două mere sau pere, struguri, fructe de orice fel, mai puţin banane.
Pe la ora 13:00, femeia îşi pregăteşte o salată dintr-un morcov şi o sfeclă rase, un ardei iute, o roşie, lămâie şi germeni (dacă vă faceţi la germinator), peşte la abur sau fiert cu ghimbir pudră.
Pe la 15:00, mănâncă iar câteva fructe.
Între orele 17:00 şi 18:00, ia cina, care constă într-o salată, preparată dintr-un morcov, o bucată de ţelină, un măr şi lămâie.
După ora 18.00, Gabrielei îi este permis să bea doar apă şi ceai.
Sfatul Gabrielei: ”Dacă vă este foame între mese, puteţi servi fructe, dar niciodată dulciuri. Uitaţi de ele! Trebuie să fie un mod de viaţă, nu un regim care să dureze o săptămână, o lună. Mersul pe jos şi urcatul scărilor fac extraordinar de bine. Nu trebuie să mergeţi neapărat la sală!”

Comentarii