După două luni de închidere a micilor afaceri, există un început timid în zona de alimentație publică, o dată cu deschiderea primelor cafenele și vinării. De altfel, vinul este la mare căutare, potrivit Mediafax, iar o sticlă poate să ajungă și la 20.000 de lei.
Anca Ungureanu, cofondatoarea unei cafenele din Capitală a explicat cum s-a hotărât să-și redeschidă afacerea, înaintea măsurilor de relaxare anunțate pentru 15 mai.
„Am căpătat puţin curaj. Am fost cu toţii într-o stare blocată, de panică, de frică, neştiind cum să abordăm această criză. Servirea se face strict la geam. Am luat comenzile la telefon şi pe platforma de Facebook”.
Gloria Apostol, manager cafenea a explicat că micile afaceri nu trebuie să moară: „Sincer, abia aşteptam să venim să facem măcar o cafea. Noi ne dorim foarte tare să venim în continuare la muncă” a spus el.
Magazinele de vinuri s-au mutat în online, iar proprietarii acestor afaceri abia așteaptă să deschidă ușa de la intrarea magazinelor
Somelierul Ionuţ Moroianu, manager la un magazin de vinuri a explicat și el ce a avut de pătimit din cauza crizei coronavirusului: „Ne-a lovit putin mai serios. A trebuit să schimbăm totul din mers. Ne-am mutat puţin mai agresiv în mediul online. Preţurile sunt pentru toate buzunarele. Cea mai ieftină sticlă costă 25 lei şi poate ajunge până la 2.000 lei” a spus el.
Sursa foto: Pixabay
Ați sesizat o eroare într-un articol din Libertatea? Ne puteți scrie pe adresa de email eroare@libertatea.ro