Aflat la ceremonia de semnare a contractului pentru proiectarea și execuția lotului 2 al Centurii Metropolitane Cluj (Gilău – A3 – Cluj-Napoca – Apahida – DX4), la sediul Ministerului Transporturilor și Infrastructurii, Sorin Grindeanu a răspuns unei întrebări privind stadiul proiectului A3 Ploiești – Brașov.

„La fel ca și în cazul altor proiecte aflate în faza de elaborare a studiilor de fezabilitate, principala problemă în anii următori va fi găsirea finanțării. Dacă bugetul Ministerului Transporturilor ar fi rămas la 14 miliarde de lei, proiectul ar fi rămas blocat tot la stadiul de studiu de fezabilitate”, a afirmat Sorin Grindeanu.

El a reamintit că proiectul a fost transferat de la CNAIR la CNIR, cu termen de actualizare a studiului de fezabilitate până în aprilie.

„Suntem în luna mai, iar studiul nu este finalizat. Mai mult, există un blocaj între CNIR și antreprenor, din cauza unei neînțelegeri privind numărul de foraje necesare”, a explicat Sorin Grindeanu.

În luna februarie, Compania Națională de Investiții Rutiere a preluat contractul privind completarea Studiului de Fezabilitate și realizarea Proiectului Tehnic pentru autostrada A3 Ploiești – Brașov, în valoare de 46,5 milioane lei (fără TVA).


Ați sesizat o eroare într-un articol din Libertatea? Ne puteți scrie pe adresa de email eroare@libertatea.ro

Google News Urmărește-ne pe Google News Abonați-vă la canalul Libertatea de WhatsApp pentru a fi la curent cu ultimele informații
Comentează

Loghează-te în contul tău pentru a adăuga comentarii și a te alătura dialogului.