Proprietarul unui magazin online din China a bătut o clientă
Proprietarul unui magazin online din China a bătut o clientă dintr-un motiv uluitor. Femeia a depus o reclamație deoarece nu primise hainele comandate, iar asta a stârnit furia vânzătorului care a pus la cale un plan ca să răzbune. Omul a străbătut peste 800 de kilometri, din estul în sudul țării, ca s-o snopească în bătaie.
Întreg scandalul a pornit, după ce Xiao Die, o femeie din China, a depus o plângere pe un site de cumpărături. Era nemulțumită că hainele pe care le cumpărase cu aproape 300 yuani (aproape 180 de lei) nu fuseseră livrate de comerciant în termen de trei zile, notează Daily Mail.
Revoltat pentru că a fost reclamat, proprietarul magazinului online a călătorit peste 800 de kilometri până în Zhengzhou, un oraș din provincia Henan, ca să se răzbune.
Bărbatul și-a dat întâlnit la un punct de livrare, sub pretextul de a-i da femeii marfa. Atunci, a început să o lovească pe femeie care a căzut la pământ sub o ploaie de pumni și picioare. Un martor a văzut violențele, însă nu a oprit atacul.
Bătaia a avut loc pe 27 decembrie și a fost surprinsă în imagini de camerele de supraveghere din zonă.
Plină de vânătăi de față și pe aproape tot corpul, Xiao Die, clienta agresată, a ajuns la spital, unde medicii au diagnosticat-o cu fractură a cotului brațului stâng.
Polițiștii au reușit să-l identifice pe agresor abia pe 6 ianuarie. Bărbatul a fost arestat pentru 10 zile și le-a spus oamenilor legii că a călătorit o zi și o noapte doar ca să se răzbune.
În urma incidentului violent, magazinul său online a fost închis.
Recomandări
Harta puterii după parlamentare. PSD ia un sfert din mandate, AUR și-a dublat scorul. Fiefurile PNL pot fi numărate pe degetele de la o mână | Analiză