Nu se ocupa cu fuziunea nucleara la centrala, ci cu scurte fuziuni cu soferii care apuca sa le zareasca in goana lor pe autostrada Fetesti-Cernavoda.
Profesionistele placerii din Romania nu vor sa lase nici o artera principala neacoperita. Daca autostrada Bucuresti-Pitesti s-a dovedit a fi un vad bun si cu preturi mulate pe toate buzunarele, doua „pasari de zi” s-au apucat sa falfaie din aripioare si pe cealalta autostrada a Romaniei.
Sprijinind balustrada care separa cele doua sensuri de circulatie, cu 2 km inainte de podul de la Cernavoda, Dana si Eva au devenit un fel de pioniere ale sexului extrem. Soferii care calca in delir acceleratia spre litoral, dupa ce au trecut de punctele de taxare, au toate motivele sa-si aminteasca faptul ca au si o pedala numita frana. Asta numai daca sunt singuri in masina sau cu vreun coleg de serviciu. Daca sunt cu familia, frana scapa neatinsa si se multumesc sa le apostrofeze proletar pe cele doua prestatoare, dar nu fara o unda de regret in glas.
Desi este in faza embrionara, „sexul pe autostrada” incepe, usurel, sa capete o forma organizata. Fetele sunt aduse dimineata cu o masina si lasate la locul de munca, intr-o zona in care lucrarile la autostrada au permis formarea unui damb de pamant suficient de mare pentru mascarea unei masini in care proprietarul gafaie satisfacut, sub povara unei probe orale, dar nu de bacalaureat.
Tarifele sunt si ele de vara, suferind mici diferente in functie de tipul masinii. „Daca il vedem mai amarastean, adica cu o masina de la Oltcit la Cielo, sau cu vreun camion care scoate fum pe toate incheieturile, ii cerem 50.000 pentru un „scurt”. Uneori, negociabil. Cum a fost saptamana trecuta, cand de caldura, am baut toata apa pe care o aveam la noi si l-am „facut” pe unul pentru o sticla de Fanta. Daca opreste o masina mai suparata, scoatem de la fraieri si 20 de dolari”, ne-a povestit intr-o recreatie Eva. Dana era mai ocupata. Ea isi agita colantii si maieul cu doua randuri de bretele, pe marginea soselei, incercand sa opreasca vreo masina. „E destul de greu aici, pentru ca astia merg cu viteza. Si daca vor sa opreasca, franeaza la 100 de metri distanta si noi trebuie sa alergam pana la ei sa ne prezentam oferta”, spune Eva, care profita de aceasta pauza pentru a se pieptana si a-si sterge rimelul ieftin, topit de pe gene.
Dupa ce si-a refacut machiajul, tragandu-si alta tencuiala pe fata, Eva s-a intors la loc, injurand printre dinti: „Castigam mai mult daca ma apucam de atletism, la ce antrenament fac aici zilnic”.
Fetele stau in fiecare zi cate 5-6 ore, iar joia si vinerea, cand e „vad bun”, programul de lucru se prelun-geste pana la epuizarea clientilor si pana la epuizarea fizica a prostituatelor. In zilele bune, ele produc si cate un milion, un milion jumatate. Uneori, cu banii castigati, mai trag o fuga sambata pana pe litoral, ca sa faca pe doamnele si sa le priveasca dispretuitor pe colegele de breasla care profeseaza la malul marii.
Personalul autostrazii le cunoaste, dar le lasa in pace pentru ca nu au avut nici un scandal cu ele. Fetele sunt la locul lor, chiar daca li se spune „atomicele”, pentru simplul motiv ca sunt din Cernavoda.