Campania începe după încetarea stării de urgență (15 mai), iar banii se împart astfel:

  • 55% pentru televiziuni (47% pentru cele naționale și 8% pentru cele locale);
  • 23% pentru publicațiile online;
  • 12% pentru posturile de radio (8% posturile naționale și 4% cele locale);
  • 5% pentru presa scrisă (ziare, reviste);
  • 4% pentru outdoor;
  • 1% pentru creația materialelor campaniei.

Pe baza audienței posturilor de televiziune și a regulilor campaniei, Pagina de media a estimat posibilele încasări. Televiziunile pot difuza 36 de spoturi pe zi, iar punctul de audiență este de 450 de lei.

PRO TV, cea mai mare sumă

PRO TV va beneficia de cea mai mare sumă în urma difuzării campaniei Guvernului, pentru că are audiența cea mai mare. Postul de televiziune ar putea obține din cele 36 de difuzări zilnice ale reclamelor în jur de 530.000-580.000 de euro.

În total, în cele patru luni, suma ar fi de aproape două milioane de euro, posibil mai mică, date fiind lunile de vară, cu consum TV ceva mai scăzut.

Antenele, pe locul 2

Grupul Intact, care include două mari stații TV, Antena 1 și Antena 3, va beneficia de sume comparabile cu PRO TV.

Ad placeholder
Imagini cu Sebastian Ghiță petrecând în insula grecească Mykonos în timp ce el e azilant în Serbia și cu procese de corupție în România
Recomandări
Imagini cu Sebastian Ghiță petrecând în insula grecească Mykonos în timp ce el e azilant în Serbia și cu procese de corupție în România
 

Antena 1 ar putea încasa între 420.000 și 450.000 de euro lunar (calculat după audiența din aprilie). Postul de știri Antena 3, cu alte cifre de audiență decât generalistul din grup, ar putea lua pentru campanie cel mult 130.000-170.000 de euro.

Kanal D, locul 3 ca audiență la nivel național, ar putea lua de la Guvern între 320.000 și 350.000 de euro în fiecare din cele patru luni, dacă își va păstra ratingurile din aprilie.

Prima TV este în insolvență, dar poate aplica în campanie, cu planul de reorganizare aprobat. Ar putea încasa 50.000-70.000 de euro.

Cu o audiență bună la nivel național, România TV ar putea încasa lunar 160.000-190.000 din campania Guvernului.

Digi 24 ar primi, dacă ar da în fiecare zi spoturile, de două ori pe oră, cam 3.000 de euro pe zi. Pe lună ar fi între 80.000 și 90.000 de euro.

B1 TV a avut o audiență medie în luna aprilie. Încasările, dacă audiența se păstrează la aceleași cote, ar fi între 40.000 și 60.000 lunar.

Ad placeholder

Și Realitatea Plus ar putea obține între 25.000 și 40.000 de euro în fiecare lună.

Citește materialul complet pe Paginademedia.ro.

Citeşte şi:

Apelul lansat de medicii din Iași: “Avem nevoie de plasmă”. Persoanele vindecate nu au donat până acum

Primarul PSD al sectorului 1 îi plătește Andreei Marin 5.000 de euro pe lună, ca să facă publicitate mascată unui centru medical pentru tratarea nevoiașilor

Cadrele medicale care au contact cu pacienții cu COVID-19 nu au primit nici acum bonusul de 500 de euro. Ministrul Sănătății: Niciun spital nu a trimis lista cu personalul

Pandemia este momentul perfect să te lași de fumat. O ofertă unică

Cum arată Caroline Wozniacki, la 6 luni după ce s-a retras din tenis. E subiect de glume în familie pentru că nu știe să spele
PARTENERI - GSP.RO
Cum arată Caroline Wozniacki, la 6 luni după ce s-a retras din tenis. E subiect de glume în familie pentru că nu știe să spele
Ce dramă pentru Carmen Iohannis. Soția președintelui, momente tulburătoare. E oribil ce i s-a întâmplat
PARTENERI - PLAYTECH.RO
Ce dramă pentru Carmen Iohannis. Soția președintelui, momente tulburătoare. E oribil ce i s-a întâmplat
Horoscop 14 iulie 2020. Fecioarele ar trebui să își păstreze intactă diplomația
HOROSCOP
Horoscop 14 iulie 2020. Fecioarele ar trebui să își păstreze intactă diplomația