Publicatiile trustului Ringier Romania ocupa pozitii de frunte in zona de piata in care actioneaza.
Astfel, in sectorul publicatiilor economice, revista Capital are in medie 267.000 de cititori pe editie. Prin comparatie, cotidianul Ziarul Financiar nu reuseste sa stranga decat 115.000 de cititori pe editie. La nivelul publicatiilor pentru tineret, revista Bravo e si ea lider, cu cei 392.000 de cititori/editie. Popcorn, principalul contracandidat, e pe locul al doilea cu 307.000 de cititori/editie. In ceea ce priveste clasamentul revistelor lunare pentru femei, aici primul loc e ocupat de Unica, cu 469.000 de cititori/editie. Avantaje are 468.000 de cititori/ editie, Olivia – 265.000 de cititori/editie, Cosmopolitan – 263.000 de cititori/editie, Elle – 175.000 de cititori/editie. In privinta bilunarelor pentru femei, Lumea femeilor, cu cei 319.000 de cititori pe editie, ocupa locul secund dupa Ioana – cu 446.000 cititori/editie. Pe sectorul ghiduri tv, TV mania are, conform SNA, 702.000 cititori pe editie, iar PRO TV Magazin are 1.144.000 cititori pe editie. Din aceasta vara, Ringier Romania a mai achizitionat doua produse de pe piata: TV Satelit – cu 762.000 de cititori/editie si Tele Magazin(*) – cu 323.000 cititori pe editie. Ultimul titlu a fost inglobat recent de TV mania. La un simplu calcul, se poate constata ca Ringier Romania domina prin produsele sale si aceasta piata.