Astfel, începând de joi, 11 ianuarie 2018, pe linia 47, timpul de așteptare în stații se va reduce de la 20-23 de minute în prezent, la 10-11 minute.
Prin această măsură, călătorii din zonele Ghencea, Drumul Taberei și Cartierul Latin vor beneficia de o alternativă reală de transport spre centrul orașului, prin transbordare la terminalul Ghencea, unul dintre punctele foarte importante de transfer ale sistemului de transport bucureștean.
Totodată, având în vedere calea proprie de rulare existentă pe cea mai mare parte a traseului (Bd. Ghencea, Calea 13 Septembrie, Strada Progresului), durata unei călătorii între terminalele Ghencea și Piața Unirii va fi de 20-25 de minute.
RATB are în vedere creșterea calității serviciilor oferite, prin sporirea capacității de transport și utilizarea intensă a liniilor de tramvai care dispun de cale proprie de rulare, cu efecte pozitive asupra gradului de motorizare din București.
CITEȘTE ȘI:
Autostrada „România” | Milioane de euro pentru „hârtii” care expiră
Nașul lui Daniel Prodan, trimis în judecată. Didi îi lăsase cu limbă de moarte să-i ajute familia
Ați sesizat o eroare într-un articol din Libertatea? Ne puteți scrie pe adresa de email eroare@libertatea.ro