Deși recunosc că ideea lor este riscantă, frații Matteo și Tommaso Pittarello speră să dea lovitura în Milano, Italia, cu restaurantul lor This Is Not A Sushi Bar.

Restaurantul japonez are o politică atractivă pentru internauții care au mulți followeri pe Instagram. În funcție de numărul de urmăritori, aceștia primesc de la o porție de sushi, până la o masă în toată regula, potrivit telegraph.co.uk.

Cei doi frați speră ca inițiativa lor să aducă publicitate noului lor restaurant. Astfel, cei care au multe like-uri și sunt în vizită la Milano, trebuie să știe câteva lucruri simple:

  •  între 1.000 și 5.000 de like-uri – o farfurie cu mâncare
  • între 5.000 și 10.000 de like-uri – două farfurii gratuite
  • 4 farfurii gratuite pentru cei care au peste 10.000
  • cei care au între 50.000 și 100.000 primesc opt farfurii de mâncare
  • clienții cu peste 100.000 de followeri primesc întreaga masă gratuit

Vezi această postare pe Instagram

🍣🍱🍚 #SUSHI

O postare distribuită de D Á V I D O L Š A V S K Ý (@davidos1112) pe


Creștinii de la Proconsul, tentați de „ochiul dracului”. Au fentat balul copiilor cu autism pentru un concert plătit


 

Comentează
Google News Urmărește-ne pe Google News Abonați-vă la canalul Libertatea de WhatsApp pentru a fi la curent cu ultimele informații
Comentează

Loghează-te în contul tău pentru a adăuga comentarii și a te alătura dialogului.