Avionul ar fi trebuit să decoleze de pe aeroportul suedez sâmbătă seară, 2 noiembrie, în jurul orei 22.00, dar din cauza unei defecțiuni plecarea a fost amânată până duminică seară.

Pasagerii au susținut că nimeni nu le-a explicat ce se întâmplă, iar unii dintre ei, care aveau și copii, au dormit pe jos în aeroport. Alții au reușit să găsească hoteluri în noaptea de sâmbătă spre duminică, în jurul orei 3.00. În aeroportul suedez au fost călători din Maramureș, Bistrița Năsăud și Cluj.

„Problema este sunt foarte mulți oameni implicați, mulți oameni cu copii mici, este o clasă întreagă de copii de la o școală din Bistrița. Ne-au trimis bagajele înapoi la 2 și jumătate și ne-au spus «mulțumim, la revedere, descurcați-vă». Aeroportul din Malmö nu e chiar în oraș, e o distanță destul de mare, au fost o grămadă de oameni care nici nu vorbeau suedeză, iar ei doar în suedeză ne dădeau informații”, a relatat un pasager clujean.

Peste 200 pasageri ai zborului WizzAir dinspre Malmo (Suedia) către Cluj Napoca au fost ținuți în aeroport aproape 24 ore după o defecțiune. Foto: Cluj24.roIcon photoVEZI GALERIA  FOTOPOZA 1 / 5
Un fost judecător al CCR are 10.000 de euro pensie și e bucuros că rămâne cu toți banii, după decizia CCR: „Avem dreptul. Nu înțeleg ce atâta tam-tam”
Recomandări
Un fost judecător al CCR are 10.000 de euro pensie și e bucuros că rămâne cu toți banii, după decizia CCR: „Avem dreptul. Nu înțeleg ce atâta tam-tam”

El a adăugat că toată lumea s-a descurcat cum a putut, iar „cine a avut curajul să facă circ mai mare a primit camere la hotel în zonă, ceilalți ne-am descurcat, ne-am dus la primul hotel disponibil”.

Am plătit, pentru câteva ore de cazare, 400 de euro pentru două camere. Ni s-au oferit niște vouchere de câte 135 de coroane pentru fiecare pasager, pentru apă și mâncare, dar prețurile sunt cam la 250 de coroane pentru ceva de mâncare, nu prea avem ce face cu voucherele de 135 de coroane

Pasager Wizz Air blocat în aeroportul din Suedia

Compania aeriană low-cost a transmis că va rambursa cheltuielile pentru cazare, dar în limita unei limite acceptabile, fără să explice care sumă este considerată rezonabilă.

„Wizz Air se angajează să ramburseze cheltuielile suportate pentru cazare până la o sumă rezonabilă, la depunerea unei cereri de rambursare pe website-ul său oficial. În plus, toți pasagerii au primit vouchere de masă în timpul întârzierii prelungite din 3 noiembrie”, au anunțat reprezentanții companiei.

Abonați-vă la ȘTIRILE ZILEI pentru a fi la curent cu cele mai noi informații.
ABONEAZĂ-TE ȘTIRILE ZILEI

Ați sesizat o eroare într-un articol din Libertatea? Ne puteți scrie pe adresa de email eroare@libertatea.ro

Google News Urmărește-ne pe Google News Abonați-vă la canalul Libertatea de WhatsApp pentru a fi la curent cu ultimele informații
Comentarii (4)
Avatar comentarii

Faustino 04.11.2024, 16:59

Toti suedezii vorbesc si engleza. Se face inca din gradinita !

Avatar comentarii

Andan09 04.11.2024, 19:49

Eu am insistat o multime sa primesc inapoi banii de bilet, ala de autobuz nici in ziua de azi nu i-am primit.. mi-au dat cateva mailuri intreband acelasi lucruri cu banca si contul dar banii nu am primit nici dupa 3 luni si jumate... mi-am dat seama ca ei pretind ca nu am raspuns, din moment ce mi-au dat atatea mailuri... si la urma am primit mail ca ei s-au descurcat bine cu pasagerii dupa anularea zborului... hahaha! Nu m-a sunat decat un robot care a zis repede, o singura data, ca sa sun eu... Da, ANPC-ul doarme bine mersi... pe blue air i-a matrasit repede dar de wizz nu se atinge.. curios..!

Avatar comentarii

iugavirgil 04.11.2024, 20:42

Zbori cu lowcost îți asumi riscuri și nu te plângi la TV și în presa

Vezi toate comentariile (4)
Comentează

Loghează-te în contul tău pentru a adăuga comentarii și a te alătura dialogului.