Camelia Șucu spune că, după o lună, este necesară reluarea activității economice, tocmai „pentru că avem nevoie să facem strategii care să privească businessurile mai largi”.
După 25 de business, Camelia Șucu spune că un lider nu trebuie să lase niciodată garda jos și, chiar dacă România nu a avut și nu are încă o strategie de țară, nu este încă prea târziu: dacă ne organizăm bine de acum, cu resursele pe care le avem, România s-ar putea număra printre principalii producători europeni în 2021.
Strategia de țară o avem pe hârtie, dar pe marile proiecte nu s-a implementat mai nimic.
Camelia Șucu, femeie de afaceri, proprietar Class.IN Living:
Camelia Șucu a explicat, recent, în cadrul ediției cu numărul șase a evenimentului ForbesForward despre importanța dialogului dintre aparatele de stat și mediul de afaceri, precum și despre viitorul agriculturii în România.
Potrivit femeii de afaceri, România poate deveni un jucător foarte important pe zona de fructe și legume pentru că oferim calitate, însă nu avem cantitatea necesară pentru a acoperi cererea.
România este un producător foarte bun din punct de vedere al calității, dar din punct de vedere al cantității încă nu acoperă tot ceea ce cere piața românească și nici nu acoperă la prețurile la care marile lanțuri au nevoie. (…) Trebuie să privim înainte și să ne spunem: trebuie să încerc, trebuie să fac.
Camelia Șucu, femeie de afaceri, proprietar Class.IN Living:
De altfel, femeia de afaceri a dezvăluit că a inițiat mai multe discuții cu oameni care vor să investească în agricultură în România, iar planurile sunt de a forma un cluster – un grup de companii care să organizeze câteva ferme mari pe partea de legumicultură și apoi să atragă inclusiv mici fermieri.
Cred că o să vină o criză alimentară, iar dacă România se organizează bine anul acesta, anul viitor va putea începe să se numere printre cei mai importanți producători din Europa.
Camelia Șucu, femeie de afaceri, proprietar al companiei Class.IN Living:
Camelia Șucu este sigură că se pot găsi soluții la nivel mare și pe termen lung, dar este nevoie de o bună organizare, de comunicare și de o solidaritare între mediul de afaceri și reprezentanții statului român.
Ca economie nu am avut o mașină cu un motor foarte bun și, în plus, economia nu e o mașină pe care o lași în garaj două luni și apoi, când o pornești, o ia la cheie.
Camelia Șucu, femeie de afaceri, proprietar al Class.IN Living:
Ați sesizat o eroare într-un articol din Libertatea? Ne puteți scrie pe adresa de email eroare@libertatea.ro