Valeria Vieru, str. Gureni nr. 6, Bucuresti: Luna trecuta am platit telefonul cu trei zile intarziere. Acum am primit noua factura de telefon pe care apare o majorare de 69.000 de lei. Mi se pare destul de mult pentru trei zile. In plus, pe factura mai apar inca 49.000 de lei lucrari telefoane. Nu stiu ce inseamna asta si de ce trebuie sa platesc eu.
Raspuns: Suma contestata de dv. a fost corect calculata, ea reprezentand penalitatile cu privire la nerespectarea termenului de plata si repunerea in functiune a postului in urma suspendarii pentru neplata. Mentionam ca ati avut intarzieri la plata in lunile mai si iunie, care au dus la majorari, adica 65.778 lei majorare calculata pentru factura cu termen scadent 10 mai si 3.219 lei majorare calculata pentru factura cu termen scadent 10 iunie (intre 1 si 15 zile intarziere se percepe o taxa de 0,5% pe zi din valoarea totala de plata, iar intre 16 si 60 zile intarziere 1% pe zi). Repunerea in functiune se taxeaza cu 49.000 lei (sumele nu cuprind TVA).
Ana Sandu, Bucuresti: Vreau sa-mi pun doua aparate in casa, pe acelasi numar. Vreau sa stiu ce trebuie sa fac si daca ma costa ceva in plus?
Raspuns: Daca sunteti deja posesoarea unui post telefonic si doriti instalarea unei linii suplimentare, trebuie sa depuneti o cerere la oficiul comercial de care apartineti. Aceasta lucrare se taxeaza cu 124.700 lei, iar abonamentul lunar perceput este de 9.200 lei (sumele nu cuprind TVA).