Motorul de 75 de cai e cuplat la o cutie de viteze manuala de tip JH3, care e disponibila si pe noile modele Laguna II si Megane II. Alta noutate o reprezinta gama de culori, Solenza fiind disponibila in zece nuante, dintre care sase sunt propuse in premiera. Cea mai ieftina Solenza este varianta Confort (5.100 euro), urmeaza Rapsodie (5.450 e), Clima (6.100 e) si Scala (6.350 e) care are in plus fata de Clima eleron spate in culoarea caroseriei, jenti din aluminiu 14′, radio 4X15W mono cu CD si servodirectie.
Garantia pentru Solenza este de 18 luni sau 100.000 de kilometri, ceea ce spune multe despre fiabilitatea la care se asteapta constructorul. „Absolut totul intra in aceasta garantie, bineinteles, mai putin consumabilele (placute de frana etc.) si bateria, care are o garantie de sase luni”, ne-a declarat Alin Mihai, sef al Departamentului Comercial.
Dacia a investit 40 de milioane de euro in realizarea noului model, iar planurile de vanzari sunt mari: 35.000 de masini pentru anul in curs si 200.000 pana in 2007. „Solenza este o garantie de bucurie si satisfactie”, a declarat la conferinta de presa Constantin Stroe, vicepresedinte al Consiliului de Administratie.Despre prototipul X90 numai de bine. Directorul general al Automobile Dacia, Christian Esteve, a anuntat ca „masina exista, am condus-o deja si e OK”. Lansarea: in ultimul trimestru al anului viitor. Cat despre pretul promis – 5.000 de euro: „A fost o promisiune pe care o vom respecta”, a declarat acelasi Christian Esteve.
Fisa tehnica
tip motor: E7J 262 – Euro 2; n cilindree: 1390 cmc n numar cilindri: 4 n numar de supape: 8 n putere maxima: 75 CP n tip injectie: multipunct n carburant: benzina fara plumb n cutie de viteze: 5 + 1 trepte n anvelope: 165/70 R13 si 165/65 R14 n viteza maxima: 165 km/h n acceleratie (0 – 100 km/h): 13,1 secunde n consum: 8,3/5,6/6,7 l/100 km (urban/extraurban/mixt) n capacitate rezervor: 43 litri.