20 Mar. 2018 13:26 , de Paul Barbu

Tarom lansează serviciul de autofacturare pentru cei care cumpără bilete de pe site-ul companiei

Distribuie

Compania Națională de Transporturi Aeriene Române Tarom S.A. a lansat, începând12 martie, Serviciul de Autofacturare disponibil pentru persoanele fizice sau juridice care achiziționează bilete de pe site-ul companiei.

Pentru rezervări și achiziții de bilete, accesați site-ul www.tarom.ro, având acces la interfața de rezervare chiar de pe prima pagină. Factura este transmisă automat pe e-mail, după completarea datelor  necesare achiziționării biletelor.

„Clienții TAROM au sesizat în repetate rânduri că emiterea unei facturi, prin procedurile vechi practicate de companie, putea dura chiar și 90 de zile. Prin implementarea Serviciului de Autofacturare, disponibil on-line pentru toți clienții, factura este emisă instant, fără timp de așteptare pentru clienți', anunță Tarom.

Strategia de redresare a Companiei Naționale de Transporturi Aeriene Române TAROM S.A implică retehnologizarea și informatizarea sistemului de relaționare cu clienții. Autofacturarea este doar un exemplu care vine să completeze un set de soluții IT&C, cu obiectivul final de a dezvolta o relație prietenoasă cu clienții.

 

Citește și:

Acțiunile Facebook au pierdut 7% pe bursă, 40 de miliarde de dolari rase din capitalizarea bursieră după scandalul Cambridge Analytica

Loading...
Comentarii