Consultațiile medicale prin platforma TELEDIABET sunt gratuite, iar pacienții pot intra în legătură cu medicii prin: video-conferință privată, call-center sau corespondență prin e-mail.
Programul de funcționare este de luni până vineri, între orele 10-14, iar call-center-ul TELEDIABET este disponibil la numărul de telefon 0763.558.117.
De asemenea, video-conferințele sunt posibile prin Skype, ID-ul fiind: timisoara@telediabet.ro.
Totodată, persoanele cu diabet care au nevoie de asistență pot transmite oricând un email pentru a discuta cu unul dintre medicii voluntari din proiect, la adresa timisoara@telediabet.ro.
Mai mult, pacienții Centrului Județean de Diabet Timiș, care au număr de înregistrare acolo, pot obține rețetele de care au nevoie, pe perioada stării de urgență, prin e-mail sau alte mijloace electronice – medicamentele putând fi apoi ridicate de la orice farmacie.
Inițiatorii fac un apel însă la potențialii utilizatori ai TELEDIABET și îi roagă să țină cont de faptul că activitatea este una voluntară, resursele sunt limitate și linia poate fi câteodată ocupată, dacă toți specialiștii se află într-o altă interacțiune video sau convorbire telefonică.
„Suntem un număr relativ mici de medici, la care pot apela oricare din cele peste un milion de persoane care trăiesc cu diabet în România. Dacă timpul de așteptare pare a fi prea lung, ne puteți trimite oricând un email la timisoara@telediabet.ro sau ne puteți contacta cu ajutorul formularului dedicat de pe site: https://telediabet.ro/email/”, au transmis inițiatorii proiectului, citați de Agerpres.
Ați sesizat o eroare într-un articol din Libertatea? Ne puteți scrie pe adresa de email eroare@libertatea.ro