fabricarea noului Logan, pentru ca exista cerere pe piata. „Compania a stabilit ca Solenza sa se mai fabrice pana in anul 2007. Modelul Logan este la debut. Am inceput sa-l fabricam si, asa cum am anuntat, se va vinde incepand cu luna septembrie a acestui an. Durata sa de viata este preconizata la aproximativ 10 ani”, ne-a declarat Silviu Sepciu, purtator de cuvant al Grupului Dacia Renault.
Dacia Berlina a murit! Traiasca Dacia Logan! Asta a fost deviza care a marcat, ieri, ceremonia de incetare a productiei de Dacii Berline si Break.
Dupa o viata de aproape 35 de ani, masina traditionala a romanului si-a dat obstescul sfarsit pentru a face loc nou-nascutului Logan.
Ultima Berlina care a iesit de pe linia de productie este de culoare alba si va ajunge in posesia ACR, care va face un muzeu al automobilului roman. Aceeasi soarta o va avea si ultima Dacie Break, care este de culoare rosie. Muncitorii au scos cu emotie cele doua masini de pe linia de productie si le-au adus in fata numeroasei asistente care astepta sa le vada. Oficialii de la Dacia, in frunte cu presedintele Constantin Stroe, au semnat, cu carioca, pe capota ultimei Dacii Berline. Acelasi lucru l-au facut si muncitorii care au lucrat la montarea masinii. in total, au fost fabricate 1.959.730 de Dacii Berline, din care 500.000 au fost exportate. incetarea fabricatiei modelelor Berlina si Break nu inseamna insa si faptul ca nu se vor mai gasi piese de schimb. Uzina de la Mioveni va continua sa produca piese pentru aceste vehicule, inca 8 ani de acum inainte. Singurele modele care au ramas in productie, din vechea garda, sunt Daciile papuc. Acestea se vor mai fabrica pana in 2007, cand vor fi scoase din productie.