Drepturile consumatorilor trebuie respectate, iar atunci când acest lucru nu se întâmplă… aceștia  trebuie să știe unde și cui să se adreseze.

De exemplu, când vine vorba de consumatorii de eneregie electrică, drepturile acestora trebuie respectate atât la schimbarea furnizorului, cât și pe toată perioada semnării și desfășurării contractului.

Într-un stat european, energia electrică este o normalitate și toți avem dreptul de a ne alege furnizorul cu care dorim să colaborăm.


CITEȘTE ȘI… Înlocuit la Vocea României, Marius Moga a fugit în munți cu 100 de copii


Și pentru că nu s-a întâmplat mereu astfel, iar unii clienți au avut probleme în acest sens, a fost înființat Centrul Național de Consiliere și Consultanță a Consumatorilor (CNCCC) în Domeniul Energiei Electrice destinat consumatorilor din România.

Proiectul este inițiat de InfoCons – Asociație Națională pentru Protecția Consumatorilor, sub egida Federației Asociațiilor de Consumatori.

În cadrul acestuia, consumatorii au la dispoziție un număr de telefon unic – 021 9615, la care pot suna pentru consiliere și consultanță în domeniul energiei electrice, precum și informații cu privire la depunerea unei sesizări.

Unde pot face sesizări și reclamații consumatorii de energie electrică

Consumatorii nemulțumiți pot depune sesizarea în format scris prin e-mail la adresa: sesizarienergieelectrica@protectia-consumatorilor.ro, prin poștă la O.P. 53, C.P. 83, sector 4, București sau completând direct Formularul online de solicitare consultanță.

Informarea și consilierea consumatorilor se va acorda cu titlu gratuit, precum și demersurile necesare în vederea Soluționării Alternative a Disputelor pentru litigiile dintre consumatori și furnizorii de energie electrică.

Fii informat! Ia atitudine! Cunoaște-ți drepturile și exercită-le, apelând 021 9615!


CITEȘTE ȘI… Noi acuzații grave la adresa preotului Pomohaci. A sechestrat un tânăr în mașină și i-a cerut să…


 

Urmărește-ne pe Google News