Acasa propune un nou top: “Minute de aur” – sau minutele cu cea mai mare audienta din intreaga difuzare a telenovelei. Potrivit datelor furnizate de compania Taylor Nelson Sofres – AGB International, in topul “Minutelor de aur” din ultimii 5 ani lider e productia braziliana “Clona”, in timp ce in 2005 toate cele 10 pozitii ale Topului sunt ocupate de productia MediaPro, “Numai iubirea”.
“Top 10 – Minutele de aur” din 2001 pana in prezent incepe in forta cu telenovela “Clona” – cu Murilo Benicio si Giovana Antonelli (foto) – sau iubirea interzisa dintre o fata de origine musulmana si un tanar brazilian, care se afla pe primul loc. La minutul 22.23 din data de 18 mai 2003 s-au uitat la “Clona” aproximativ 1.868.000 de persoane din mediul urban.
Pe locul 2 se afla “Betty cea urata”, iar minutul cu cea mai mare audienta din intreg serialul a fost la 21 ianuarie 2002, la 20.43, cand s-au uitat la Betty aproximativ 1.743.000 de persoane din mediul urban.
Prima telenovela romaneasca, “Numai iubirea” ocupa locul 3. Exact in ziua in care a implinit 7 ani, pe 2 februarie anul trecut, la ora 21.15, Acasa a atins minutul cu cea mai mare audienta: in fata micilor ecrane se aflau aproximativ 1.713.000 de persoane din mediul urban si urmareau povestea de iubire dintre Dan Bratu si Ana Dogaru. Urmatoarea telenovela clasata este “Salome”: in data de 27 iunie 2002, la ora 22.39 serialul a fost urmarit de 1.667.000 de persoane din mediul urban, iar pe locul 5 se afla telenovela romaneasca “Lacrimi de iubire”.
La data de 14 octombrie 2005, la ora 21.29, sfarsitul episodului a fost urmarit cu sufletul la gura de 1.633.000 de persoane din mediul urban. Iar pe urmatoarele locuri ale topului se claseaza, in ordine, “Amor Real”, “Intrusa”, “Terra Nostra”, “Prizoniera” si “Rubi”.