MENIU CAUTĂ

Dieta de primăvară te scapă de kilograme

Distribuie

Ziua întâi
Mic dejun: 200 ml lapte semidegresat, un ou fiert tare, o felie de pâine integrală.
Gustare: un măr.
Prânz: sote de legume (mazăre, fasole păstăi, morcovi, ţelină, broccoli) gătite la cuptor sau la abur cu orez brun.
Gustare: 125 ml iaurt.
Cină: un cartof dulce mediu fiert cu mirodenii, alături de salată verde, ridichii, ceapă verde, sare și o linguriță de ulei de măsline.

Ziua a doua
Mic dejun: 50 g cereale integrale, 200 ml lapte semidegresat.
Gustare: un măr.
Prânz: 100 g carne slabă, o salată de legume (salată verde, spanac, ţelină, sfeclă, roşii, castraveţi, ceapă verde , ridichii etc.).
Gustare: câteva migdale sau nuci crude.
Cină: un cartof mediu fiert, cu salată (roşii, castraveţi, ridichii, ceapă verde) şi o feliuță de caş.

Ziua a treia
Mic dejun: 200 ml lapte semidegresat, un ou fiert tare, o feliuță caş/mozarella.
Gustare: un kiwi.
Prânz: 100 g pește slab la grătar sau înnăbuşit cu legume gătite la cuptor.
Gustare: 125 ml iaurt.
Cină: 100 g ciuperci la grătar cu diverse condimente după gust și salată verde cu puțin ulei, sare și lămâie.

Continuarea pe libertateapentrufemei.ro

Citește mai multe despre Dieta pe Libertatea.

Comentarii