Ziua a doua
Mic dejun: 50 g cereale integrale, 200 ml lapte semidegresat.
Gustare: un măr.
Prânz: 100 g carne slabă, o salată de legume (salată verde, spanac, ţelină, sfeclă, roşii, castraveţi, ceapă verde , ridichii etc.).
Gustare: câteva migdale sau nuci crude.
Cină: un cartof mediu fiert, cu salată (roşii, castraveţi, ridichii, ceapă verde) şi o feliuță de caş.

Ziua a treia
Mic dejun: 200 ml lapte semidegresat, un ou fiert tare, o feliuță caş/mozarella.
Gustare: un kiwi.
Prânz: 100 g pește slab la grătar sau înnăbuşit cu legume gătite la cuptor.
Gustare: 125 ml iaurt.
Cină: 100 g ciuperci la grătar cu diverse condimente după gust și salată verde cu puțin ulei, sare și lămâie.

Continuarea pe libertateapentrufemei.ro

Ce a postat Simona Halep în miez de noapte, după victoria splendidă de la Dubai. Surpriza de la miezul nopții!
GSP.RO

Ce a postat Simona Halep în miez de noapte, după victoria splendidă de la Dubai. Surpriza de la miezul nopții!

Horoscop 24 februarie 2020. Săgetătorii au parte de o cheltuială neprevăzută
HOROSCOP

Horoscop 24 februarie 2020. Săgetătorii au parte de o cheltuială neprevăzută