ZIUA 1

Mic dejun: O jumătate de pepene galben, un iaurt dietetic, fulgi de ovăz.

Prânz: 150 g carne de pui fiartă, 200 g fasole verde, o felie de pepene galben.

Cină: Omletă (dintr-un ou), sos de roşii, o felie de pepene galben.

ZIUA 2

Mic dejun: 20 g brânză de vaci, o felie de pâine prăjită, jumătate de pepene galben.

Prânz: Salată de varză cu un copan de pui fiert, o felie de pepene galben.

Cină: Orice cantitate de pepene galben.

ZIUA 3

Mic dejun: Un ou fiert cu o felie de pâine prăjită, orice cantitate de pepene galben.

Prânz: Supă de legume, 100 g carne de vită fiartă, doi cartofi natur.

Cină: Orice cantitate de pepene galben.

ZIUA 4

Mic dejun: 250 g lapte, 30 g de fulgi de ovăz, o felie de pepene galben.
Prânz: 2 roşii umplute cu orez, un piept de pui fiert.
Cină: O salată mare de legume şi o felie de pepene galben.

ZIUA 5
Mic dejun: Orice cantitate de pepene galben.
Prânz: 200 g de peşte slab, 30 g de orez fiert cu sos de roşii.
Cină: 30 g de orez fiert cu sote de ciuperci şi sos de roşii, o felie de pepene galben.

 

Pe parcursul regimului, se beau ceaiuri neîndulcite şi sucuri naturale din fructe.

Se mai ţine dieta în 5 zile dacă vrei să slăbeşti 4 kg.

 

Eficienţă: Slăbeşti 4 kilograme în 10 zile.

 

Cum să mănânci sănătos vara asta

Gigi Becali, moment fabulos în trafic! Ce întrebare i-a pus polițistul care l-a tras pe dreapta
GSP.RO

Gigi Becali, moment fabulos în trafic! Ce întrebare i-a pus polițistul care l-a tras pe dreapta