Cu noua versiune, constructorul german cauta sa-si intareasca pozitia de lider in clasa compacta, pe care a atacat-o inca din urma cu trei decenii, cand pe poarta fabricii din Wolfsburg a iesit primul Golf. Peste 20 de milioane de masini si-au gasit un proprietar in 117 tari. La noi in tara, in perioada 1998-2003, Porsche Romania – importatorul oficial Volkswagen – a comercializat 2.603 autoturisme Golf.
Ilie Nastase, fosta stea a tenisului mondial, care reprezinta imaginea marcii germane in tara noastra, a fost primul care a testat noul Golf. Presedintele Federatiei Romane de Tenis s-a aratat impresionat de noua masina, pe care o considera foarte comoda. “Mergeam pe strada, iar lumea se uita dupa mine. Stau si ma intreb daca ma priveau pe mine sau admirau masina. Cred ca VW a reusit sa ma umbreasca”, a spus Ilie, cu umorul sau caracteristic.
De la primul contact, Golf 5 atrage atentia. Fata de predecesor, noul model este mult imbunatatit la aerodinamica, dar si la design. Este un semn ca principalii concurenti din clasa compacta vor avea de tras serios pentru a-i face fata pe piata mondiala. Aspectul tinde spre un stil sportiv, in care domina lampile elegante si grila cu sigla VW. Surprinzatoare, pe lateralul masinii, sunt oglinzile retrovizoare, in care sunt incorporate semnalizatoarele de directie, dar si lampi de pozitie. Atat varianta cu trei usi, cat si cea cu cinci usi au o imagine puternica, cu un plus pentru prima versiune.
Cinci propulsoare pe benzina (de 1,4, 1,6 si 2,0 litri, cu puterea variind intre 75 si 150 cai-putere) si trei pe motorina (1.9 TDI si 105 CP; 2.0 SDI si 75 CP; 2.0 TDI si 140 CP) satisfac orice gust privind viteza de croaziera. Cutia de viteze – manuala, cu sase trepte – a fost de un real ajutor pe drumul acoperit cu zapada, unde a intervenit si sistemul de asistare a franarii.
Calitatea germana iese inca o data in evidenta, dar nu se poate spune ca mai este acea masina populara, de la mijlocul secolului trecut. Preturile CIP (fara taxe) variaza intre 11.652 si 18.196 de euro. Care se adauga caracterului subvirator al masinii.
Cu noua versiune, constructorul german cauta sa-si intareasca pozitia de lider in clasa compacta, pe care a atacat-o inca din urma cu trei decenii, cand pe poarta fabricii din Wolfsburg a iesit primul Golf. Peste 20 de milioane de masini si-au gasit un proprietar in 117 tari. La noi in tara, in perioada 1998-2003, Porsche Romania – importatorul oficial Volkswagen – a comercializat 2.603 autoturisme Golf.
Ilie Nastase, fosta stea a tenisului mondial, care reprezinta imaginea marcii germane in tara noastra, a fost primul care a testat noul Golf. Presedintele Federatiei Romane de Tenis s-a aratat impresionat de noua masina, pe care o considera foarte comoda. “Mergeam pe strada, iar lumea se uita dupa mine. Stau si ma intreb daca ma priveau pe mine sau admirau masina. Cred ca VW a reusit sa ma umbreasca”, a spus Ilie, cu umorul sau caracteristic.
De la primul contact, Golf 5 atrage atentia. Fata de predecesor, noul model este mult imbunatatit la aerodinamica, dar si la design. Este un semn ca principalii concurenti din clasa compacta vor avea de tras serios pentru a-i face fata pe piata mondiala. Aspectul tinde spre un stil sportiv, in care domina lampile elegante si grila cu sigla VW. Surprinzatoare, pe lateralul masinii, sunt oglinzile retrovizoare, in care sunt incorporate semnalizatoarele de directie, dar si lampi de pozitie. Atat varianta cu trei usi, cat si cea cu cinci usi au o imagine puternica, cu un plus pentru prima versiune.
Cinci propulsoare pe benzina (de 1,4, 1,6 si 2,0 litri, cu puterea variind intre 75 si 150 cai-putere) si trei pe motorina (1.9 TDI si 105 CP; 2.0 SDI si 75 CP; 2.0 TDI si 140 CP) satisfac orice gust privind viteza de croaziera. Cutia de viteze – manuala, cu sase trepte – a fost de un real ajutor pe drumul acoperit cu zapada, unde a intervenit si sistemul de asistare a franarii.
Calitatea germana iese inca o data in evidenta, dar nu se poate spune ca mai este acea masina populara, de la mijlocul secolului trecut. Preturile CIP (fara taxe) variaza intre 11.652 si 18.196 de euro. Care se adauga caracterului subvirator al masinii.