Alături de Simona, la Arenele BNR din București vor performa și alte reprezentante de marcă ale sportului alb, precum Roberta Vinci (locul 20 în clasamentul WTA), Klara Koukalova (locul 30 în clasamentul WTA), Karin Knapp (locul 49 în clasamentul WTA) sau Annika Beck (locul 51 în clasamentul WTA).
România va fi reprezentată de Simona Halep (locul 3 în clasamentul WTA), Monica Niculescu (locul 76 în clasamentul WTA), Alexandra Cadanțu (locul 81 în clasamentul WTA) și Irina Camelia Begu (locul 89 în clasamentul WTA).
“Suntem mândri că am putut aduce acest turneu în România și că, alături de cele 32 de jucătoare din tabloul principal, vom putea oferi spectatorilor un spectacol sportiv de excepție. Este cu atât mai important pentru noi cu cât acesta este primul turneu WTA organizat vreodată în România”, a declarat George Cosac, președintele Federației Române de Tenis.
În cadrul turneului vor fi puse în joc premii în valoare de 250.000 de dolari, iar marea câștigătoare va primi și 280 de puncte WTA. Peste 25.000 de spectatori sunt așteptați în cele 9 zile de competiție.
“Mă bucur de fiecare dată când văd că sportul românesc suscită interesul spectatorilor, pe al autorităților, al marilor jucători care se arată interesați de competițiile care se desfășoară în România și, de ce nu, al sponsorilor. Tenisul românesc a crescut semnificativ în ultimii ani și cred că astfel de competiții nu fac decât să ne arate tuturor că se poate și să-i încurajeze pe tineri să se orienteze către sport și către ideea de performanță”, a spus Gabriela Szabo, Ministrul Tineretului și Sportului.
Sponsorul principal al turneului este BRD Groupe Societe Generale
Lista sponsorilor este completată de Digi TV, Dedeman, Dr. Oetker, Țiriac Auto, eMAG, casa de avocatură Mareș/Danielescu/Mareș și Xerox, partenerul oficial al WTA. Partenerul de comunicare al turneului este Porter Novelli Romania.
“Credem cu tărie că tenisul este un sport de echipă. Ne-am alăturat turneului BRD Bucharest Open pentru că el completează sprijinul pe care noi îl acordăm tenisului; ne bucurăm să contribuim la avântul tenisului românesc în contextul performanţelor obţinute în ultima perioadă de tinerele jucătoare din România. Scopul nostru este acela de a face tenisul mai accesibil pentru categorii mai largi de oameni şi în special pentru tinerii care doresc să-l practice, iar BRD Bucharest Open serveşte perfect această misiune” a declarat Philippe Lhotte, Preşedinte – Director General, BRD – Groupe Société Générale.
Biletele pentru turneu vor fi puse în vânzare în rețeaua EVENTIM și vor avea prețuri cuprinse între 15 și 40 de lei, în funcție de zilele de desfășurare ale meciurilor. Abonamentele valabile în perioada 7-13 iulie costă 120 de lei, iar pentru studenți, elevi și pensionari intrarea este gratuită în perioada 7 – 10 iulie.
Partenerii media ai turneului de tenis sunt grupurile de presă Mediafax, Burda, Adevărul Holding, sportaholic.ro, opentenis.ro, 121.ro, urban.ro, b365.ro, rol.ro, wall-street.ro, 9am.ro, kudika.ro, mixtopia.ro, Sport Total FM, Pheonix Media, Vision Media Plus, Affichage.