Lucescu jr. (40 de ani), antrenorul naţionalei, a devenit, contra sumei de 200.000 de euro, imaginea unuia dintre sponsorii principali ai celor de la FC Braşov, un dezvoltator imobiliar care-i varsă-n cont 200.000 de euro.
Chipul lui Răzvan Lucescu umple panourile publicitare din Braşov şi pe cele din împrejurimi după ce, la sfârşitul anului trecut, selecţionerul a acceptat să devină imaginea Avantgarden 3, unul dintre cei mai mari dezvoltatori imobiliari de sub Tâmpa. Întâmplător sau nu, aceeaşi firmă e unul dintre sponsorii fostei echipe a antrenorului, FC Braşov, dar varsă şi în buzunarele lui Răzvan 200.000 de euro.
Complexul rezidenţial, dezvoltat de Maurer& Kasper Construct, a cărei imagine e antrenorul naţionalei, se numeşte Avantgarden 3, va fi finalizat anul acesta şi se află în partea de nord a Braşovului, la aproximativ 10 minute de centrul oraşului. “Nicăieri nu e ca în casa ta”, acesta e sloganul publicitar care însoţeşte imaginea selecţionerului care ajută firma să vândă “apartamente de Liga I” ca pâinea caldă.
Panoul e pe pârtia lui Copos
Proiectul Avantgarden 3 ocupă 9,5 ha şi, la finalizare, va număra 1.800 de locuinte, în blocuri de 5 şi 7 etaje. În acest moment, cam o cincime din numărul locuinţelor a fost deja adjudecată. Panourile cu chipul fostului tehnician al celor de la FC Braşov se găsesc inclusiv în apropierea hotelului lui George Copos din Poiana Braşov, dar şi la baza pârtiei administrate de firma patronului giuleştean.
Avantgarden 1, în insolvenţă
Primul dintre cele trei proiecte rezidenţiale, deţinute de oamenii de afaceri români de naţionalitate germană, Simon Maurer şi Daniela Kasper, a intrat în procedura de insolvenţă ca urmare a unei datorii de 1,8 milioane de euro neachitată către Bancpost. Toate cele 360 de apartamente ale complexului au fost finalizate, dar problemele provin din cele 25 de locuinţe rămase nevândute şi din imposibilitatea altor 40 de cumpărători de a vira restul de bani, după ce au plătit avansul.
Este omul-reclamă
Cota lui Răzvan pe piaţa publicităţii din România este de 500.000 de euro pe an. Printre produsele promovate de el s-au numărat berea Golden Brau, iaurtul Danette, reţeaua de telefonie mobilă Cosmote. În plus, el e imaginea producătorului de automobile Audi în judeţul Braşov. Oficialii federali spun că parteneriatul dintre Lucescu jr şi Avantgarden nu intră în contradicţie cu contractul de serviciu cu sponsorul principal al “naţionalei”, Ursus, nefiind vorba de o firmă concurentă.