Claudia Ignat (Calea Grivitei nr. 154): Desi ne-am constituit in asociatie de proprietari de cativa ani, n-am scapat de necazuri. Situatia financiar-contabila este incurcata rau de tot, iar comitetul executiv, comisia de cenzori si chiar administratorul, practic… nu exista. Pe fondul unor conflicte de tot felul, dezinteresul pentru problemele blocului este mai mult decat evident. Ce-i de facut?
Spre deosebire de vechea legislatie, acum, atat administratia cat si controlul financiar pot fi asigurate prin contracte cu firme de specialitate. Cereti sprijinul Primariei sectorului 1 pentru a va recomanda o firma serioasa si a va ajuta sa depasiti stadiul conflictului de acum prin alegerea unor persoane dornice sa readuca linistea.
Gheorghe Codreanu (str. Floarea Rosie nr. 4A, bloc 55): Ati mai spus ca administratorii trebuie sa tina cont de contoarele din apartamente. Ca atare am dori sa stim ce prevedere legala permite instalarea de contoare proprii in apartamente, mai ales in cazul in care nici macar blocul nu dispune de contor pentru apa calda menajera si agent termic.
O referire expresa in acest sens nu exista, dar nici vreo prevedere care sa interzica contorizarea individuala in virtutea principiului de a plati pe cat consumi. Desigur, contoarele respective trebuie montate de firme autorizate si sa aiba acceptul furnizorilor de agent termic, gaze sau apa.
Gheorghe Decu (str. Straduintei nr. 6, bloc R5): Intrand la facultate si transferandu-se in alta localitate, fiul meu a fost scos de la intretinere. In vara a venit in Bucuresti pentru 7 zile, iar administratorul a trecut la intretinere 4 persoane, in loc de 3. E legal?
Este. Si acest lucru, pentru ca fiul dv. face parte din familie si nu este o simpla persoana venita in vizita. Nu se precizeaza nicaieri nici un fel de scutiri pentru perioade mai mici de o luna calendaristica incheiata.