De Dragoș Tănase,

Astfel, pentru a plăti în numerar, pasagerii trebuie să deschidă aplicaţia Bolt şi să selecteze opţiunea ‘Numerar’ din secţiunea ‘Plăţi’, potrivit unui comunicat citat de Agerpres.

Ulterior, după cursă, aceştia pot plăti cash şi vor primi rest de la şofer, dacă este cazul. De asemenea, clienţii vor primi factura pe e-mail, exact ca în cazul curselor plătite cu cardul.

„La Bolt, credem în libertatea de a alege cea mai convenabilă metodă de plată. Este foarte simplu să îţi introduci datele cardului în aplicaţie şi să călătoreşti fără cash, însă, dacă pasagerii preferă să plătească în numerar, ar trebui să aibă această opţiune”, a declarat David Mika, director regional CEE în cadrul Bolt.

Bolt, cunoscută anterior ca Taxify, are 25 de milioane de utilizatori înregistraţi în peste 30 de ţări.

Platforma Bolt a fost lansată de Markus Villig în anul 2013, cu activitate în Europa și Africa, având printre investitori companii precum Daimler, Didi Chuxing, Korelya Capital, dar şi Taavet Hinrikus, co-fondator al TransferWise.

Iată o ANALIZĂ Libertatea despre tarifele dinamice folosite de Uber și Bolt: Nu ridică probleme de legalitate, ci de concurență neloială!



Citește și:
Rușii descind la București: motorul de căutare Yandex lansează în România serviciile Yango, un concurent pentru Uber și Bolt

Consiliul Concurenței despre tariful dinamic al UBER, Bolt și Clever: „Dacă legea nu interzice tariful dinamic, atunci se poate practica”