Schimbarea branding-ului va fi numai la nivel de grup, clienții urmând să-și ia în continuare bilete între Folkestone și Calais, la serviciul Le Shuttle al Eurotunnel.
Un purtător de cuvânt al Eurotunnel – sau Getlink – a declarat că rebrandingul de după Brexit a fost necesar deoarece grupul acum deține și alte companii precum Europorte, care administrează transportul de marfă prin tunel, și ElecLink, o linie electrică proiectată pentru conectarea rețelelor naționale franceze și britanice.
Directorii companiei sunt cei care au propus noul nume, aprobat în unanimitate de comisia Anglo-Franceză a Getlinkului, inclusiv foștii miniștri ai guvernului britanic Patricia Hewitt și Tim Yeo.
„Este vorba despre ”Get” (a lua ceva) şi despre ”Link” (legătură). Nu e fantezie, nu e nimic inventat. Este o denumire foarte anglo-saxonă – şi o mare parte din baza noastră de clienţi şi baza de investitori este anglo-saxonă”, a explicat reprezentantul companiei.
Potrivit acestuia, noul nume va permite atât companiei cât şi investitorilor să „nu se mai gândească la trecut şi să înceapă să se gândească la viitor într-un mod pozitiv”.
Citește și: În loc de babysitter, o româncă a ajuns prostituată în Germania. Traficul de persoane naște, de cele mai multe ori, povești dramatice