01 Feb. 2018 09:54 , de Daniel Ionașcu

UPDATE Facturile Telekom nu mai pot fi plătite la Poșta Română, de la 1 februarie. Compania de stat, acuzată că încasează banii, dar nu-i virează mai departe

Distribuie

Facturile Telekom nu mai pot fi plătite la Poșta Română, de la 1 februarie. Compania de telefonie invocă „nerespectarea obligaţiilor contractuale de către Poşta Română”. Potrivit informațiilor Libertatea, Poșta este acuzată că încasează banii din facturi, dar nu-i virează mai departe către Telekom.

Libertatea a contactat Telekom pentru un punct de vedere cu privire la acest scandal. ”Telekom Romania a decis încetarea contractelor cu Poșta Română, începând cu 1 februarie 2018, pentru plata facturilor aferente serviciilor fixe și mobile, ca urmare a nerespectării de catre Posta Romana a obligațiilor contractuale privind termenele de plată”, au afirmat reprezentanții companiei, confirmând practic informațiile Libertatea.

Întrebați dacă se negociază reluarea parteneriatului, aceștia nu au comentat.

„Clienţii Telekom Romania beneficiază în continuare de cele peste 40.000 de puncte de încasare (reţeaua proprie de magazine, reţele de retaileri, bănci partenere, ATM-uri şi automate de plăţi), din mediul urban şi rural, unde îşi pot plăti facturile”, a precizat compania de telefonie.

De asemenea, „modalităţile de plată variate precum plata online, pe site-ul companiei, la sectiunea MyAccount, plata prin debit direct, prin internet banking, mobile banking (prin băncile partenere, care oferă aceste servicii), completează lista de alternative la plata facturii Telekom”.

Telekom a mai precizat că toate detaliile privind facilităţile de plată se regăsesc pe spatele fiecărei facturi şi pe site-ul Telekom, urmărind link-ul www.telekom.ro/asistenta/factura.


VIDEO EXCLUSIV / Am fost în hotelul de lux din Dubai, unde stau Jennifer Lopez și de Niro. O cameră costă 20.000 de euro pe noapte!

Loading...
Comentarii