lor. Procurorii romani nu
s-au pronuntat inca daca vor relua expertizele, dar noi dovezi pe care „Libertatea” le aduce astazi in atentie arata ca ancheta ar trebui refacuta de un alt expert tehnic. Familia lui Teo Peter are obiectii in principal asupra raportului tehnic efectuat in acest caz de catre expertul Virgil Lauric. Potrivit acestuia, autoturismul-ucigas, condus de puscasul marin Christopher Van Goethem, avea o viteza de aproximativ 43 de kilometri/ora. Aceeasi viteza a fost stabilita si in cazul taxiului in care se gasea Teo Peter. Rudele cantaretului afirma insa ca masina lui Van Goethem se deplasa cu o viteza mult mai mare si il acuza pe expert ca ar incerca sa musamalizeze cazul. in plus, temerile familiei lui Peter sunt accentuate si de rezultatele anchetei desfasurate de Marina americana, care a constatat ca puscasul marin – detasat la Ambasada SUA de la Bucuresti – nu era beat la momentul teribilului accident si ca vina ar apartine, de fapt, soferului de taxi.
Reporterii de la „Libertatea” au descoperit ca Virgil Lauric, expertul din cazul „Teo Peter”, este acuzat ca a musamalizat si un alt dosar privind un alt accident de circulatie soldat cu decesul unei batrane. socant este ca si in acel caz, ca si in dosarul care se refera la moartea lui Teo Peter, Lauric a apreciat ca valoarea vitezei autoturismului-ucigas a fost de asemenea de 43 de kilometri/ora. Familia batranei Hella Campeanu spune ca, datorita expertului Virgil Lauric, soferul anchetat pentru omor din culpa ca si puscasul marin a fost scos in cele din urma nevinovat.
Daca expertiza tehnico-judiciara din cazul „Teo Peter” va fi reefectuata, doar procurorii vor putea hotari. Conform legii, in urma analizarii obiectiilor familiei lui Peter, s-ar putea dispune ori un supliment de expertiza, care sa fie facut de catre acelasi expert, ori realizarea unor noi calcule tehnice de catre un alt specialist decat Lauric.