DeadHappy, o firmă cu sediul în Leicester, Anglia, cunoscută pentru reclamele sale șocante, a folosit o imagine a criminalului în serie alături de textul „Asigurare de viață: pentru că nu știi niciodată cine ar putea fi medicul tău”.
Reclama, care a fost difuzată pe rețelele de socializare, a fost calificată în mediul online drept una „dezgustătoare”.
Kathryn Knowles, fondatoarea brokerului de asigurări Cura, a anunțat pe Twitter că va raporta reclama „absolut dezgustătoare” Autorității de Conduită Financiară și organismelor de supraveghere a reclamelor.
„Există o firmă care promovează asigurări de viață folosind imaginea unui criminal în serie pentru a-și face cunoscute serviciile. Nu voi numi nici firma și nici criminalul, pentru că nu le voi oferi satisfacția de a apărea în mai multe rezultate de căutare. Vă rugăm să luați la cunoștință că mulți dintre noi, cei din asigurări, apreciem că acest lucru este mai mult decât demn de dispreț”, a precizat Kathryn Knowles.
Un membru al familiei uneia dintre victimele lui Shipman Shipman a spus despre această reclamă că este „inacceptabilă” și a anunțat că va da în judecată firma de asigurări de viață.
„Ne numim DeadHappy (n.r. – MortFericit) și sloganul nostru este „Asigurarea de viață pentru care merită să mori”, așa că suntem conștienți de natura provocatoare și – pentru unii – foarte șocantă a mărcii noastre. Dar a fi provocator este diferit față de a fi ofensator și, desigur, nu intenționăm să jignim sau să supărăm oamenii. Dacă, totuși, ați fost tulburați de acest anunț, ne cerem sincer scuze”, a transmis Andy Knott, fondatorul companiei de asigurări de viață.
Shipman Shipman, care a lucrat ca medic generalist timp de zeci de ani, a fost condamnat pentru 15 crime în 1998, dar este suspectat că ar fi ucis până la 250 de persoane între 1975 și 1998. Bărbatul s-a spânzurat în închisoare în 2004.
FOTO: EPA