MENIU CAUTĂ

Influencerii au dat năvală la Cernobîl. Pozele din zonă se „vând” foarte bine pe Instagram

Distribuie

Serialul „Cernobîl”, care a devenit un veritabil fenomen, chiar dacă seria de cinci episoade s-a terminat pe 3 iunie, i-a inspirat pe influencerii din toate colțurile lumii să dea năvală acolo.

Niște poze și niște materiale video făcute la Pripiat valorează mii de like-uri pe Instagram. Și toți influencerii cred că merită efortul de a se deplasa în Ucraina pentru a-și câștiga cât mai mulți urmăritori pe Instagram.

Turismul în zonă a crescut cu aproape 40 de procente după difuzarea serialului.

Serghei Ivanciuk, de la agenția locală de turism „Solo East”, a spus că față de luna mai a anului trecut s-au înregistrat cu 30 la sută mai mulți vizotatori.

Rezervările pentru excursii în zonă în iunie, iulie și august au crescut cu 40 la sută.

Turiștii ajung până la Pripiat, orașul fantomă din apropiere, unde cândva locuiau 50.000 de oameni, mulți dintre ei angajați la Reactorul de la Cernobîl.

Acolo mai există încă un parc de distracții rămas neatins, în care sunt căluți, mașinuțe și alte astfel de obiecte specifice unui loc de agrement pentru copii.

De asemenea, influencerii au ajuns și la Cernobîl și foarte la modă au devenit pozele în echipament antiradioactiv, a notat dailymail.co.uk.


VIDEO/ Cronica unui dezastru anunțat. Colegul polițistului ucis la Burdujeni a avertizat-o pe Carmen Dan încă de acum doi ani: „Nu suntem antrenați, avem pistoale amărâte! Asta e realitatea din teren, doamna ministru!”

Citește mai multe despre cernobîl, influencer și instagram pe Libertatea.

Comentarii