La o primă achiziţie, românii optează pentru produsele dintr-o categorie de mai mică de preţ, precum prize şi becuri inteligente, senzori de fum sau mişcare, camere de supraveghere, dispozitive Chromecast ori boxe inteligente, pentru care sunt dispuşi să achite între 200 şi 500 de lei.
Ulterior, de la a doua achiziție, aceștia trec la produse care costă mai mult, precum aspiratoare-robot, maşini de spălat, cuptoare şi aparate de aer condiţionat care pot fi controlate prin telefonul mobil.
Pentru acestea, românii alocă aproximativ 2.000 de lei, mai arată evoMAG.
45% achiziționează cadouri
Un studiu realizat de către Institutul de Marketing MIA pentru eMAG arată că 45% dintre românii cu vârste între 16 și 70 de ani vor cumpăra cel puțin un cadou pentru cei dragi.
Dintre aceștia. cinci din zece cumpără cadouri pentru partenerii de viață, iar 55% pentru copii.
În luna aprilie, cele mai mari vânzări pe eMAG au avut loc la: telefoane, electrocasnice mari, televizoare, laptopuri, produse de grădinărit, mobilier, scutece, cauciucuri și pachete cu coșuri-cadou.
Iepurași și ouă de Paști
Topul căutărilor de Paște este dominat de costumele de iepuraș și iepurași de jucărie fiind urmate de lumânări, incubatoare de ouă, tăvi de cozonac și cozonaci, dar și ouă, vopsea de ouă, fierbătoare și ouă de ciocolată.
Există însă și o serie de căutări mai ”creative”:
- miel viu
- aparat radio în iepuraș
- costum iepuraș sexy
- incubator ouă struț
- ouă fierte
- miel copt în formă cozonac de tavă
- Paște paști easter
- paște fericit
evoMAG este un retailer online fondat și condus de către Mihai Petrașcu.
eMAG este condus de către antreprenorul Iulian Stanciu, dar cota majoritară de acțiuni la companie este deținută de către grupul sud-african Naspers, cu 80%.