Nu de alta, dar ascultand-o ne dau lacrimile de ras si nu mai putem percepe „profunzimea” mesajului. Cateva exemple: „Lia Roberts egalizeaza (?! – n.n) schimbarea in Romania” sau „PUR ma va suporta (in engleza „to support” = a sprijini) pentru strangerea celor 300.000 de semnaturi pentru a ma pune pe balot (adica pe buletinul de vot)” sau „banii care se scurg prin crapaturile coruptiei (…) sa ajunga la taranii de pe camp”. Dar cea mai tare intre perle ne-a oferit-o Lia Roberts cu o candoare nebuna: „romanii sa mearga spre Vest cu picioarele inainte”. Or, pe la noi, pe aici, cu picioarele inainte mergem doar spre cimitir, nicidecum spre altceva.
„Inspirata”, ca si romano-engleza in care si-a tinut „speech-ul” de lansare, s-a dovedit a fi si alegerea sloganului electoral: „Votati schimbarea!”. Ne-a mai zis-o, in urma cu 8 ani, un presedinte cu barbuta, care a intrat pe scena istoriei ca lider regional si a iesit, rapid, in chip de caricatura. Chiar sa nu-i fi spus nimeni „providentialei” ca „schimbarea” e sloganul altcuiva?!
Asta a fost asteptata lansare a doamnei de la Las Vegas, pe care multi s-au grabit s-o ridice in slavi in speranta ca vor mirosi si ei ceva din cele 15 milioane de dolari anuntate pentru campanie. Jenant! De la organizare la auditoriu, de la exprimare si pana la mesaj. Dupa tot ce am vazut, mai potrivit ar fi un slogan luat din repertoriul Carcotasilor: „Lasaa-neee! Lasa-neeee!”…